Friday
2024-04-19
5:11 AM
Welcome Guest
RSS
 
My site
Main Registration Login
Blog »
Site menu

Our poll
Rate my site
Total of answers: 59

Statistics

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Login form

Main » 2018 » February » 3 » Од 31.-1844.
4:16 PM
Од 31.-1844.

Jevrejima 6,19 Koji imamo kao tvrd i pouzdan lenger duše, koji ulazi i za najdalje zavjese,
Jevrejima 6,20 Gdje Isus uđe naprijed za nas, postavši poglavar sveštenički dovijeka po redu Melhisedekovu.
===========
Hajmo danas da razmotrimo stihove koje sam gore naveo, jer ima istraživača koji smatraju da je upravo na tim stihovima adventistički koncept čišćenja nebeske Svetinje od greha, doživeo slom. Za one koji ne znaju ukratko da kažem da adventizam uči da je Hristos 1844. ušao u Svetinju nad Svetinjama a da je pre toga je bio u prvom odeljenju Svetinje gde je vršio službu od svoga uznesenja pa do godine koje san naveo. Znači od 31. pa do 1844. nove ere. E sad, 60' godina SDA je potreslo to otkriće i tada je velike broj vernika i pastora napustio Adventističku crkvu. No ubrzo je pronađeno rešenje. Naime, njihovi teolozi su dali objašnjenje da je to Isusovo ulaženje u Svetinju nad Svetinjama bilo prilikom inauguracije, posvećenja nebeske Svetinje kao što je svojevremeno Mojsije posvetio zemaljski Šator od sastanka. (v.1 Moj.40)
Da li je to po vama valjano tumačenje?

 
Miloš Popadić Ima još jedna bitna stvar. Adventizam uči da je od 1844. započeto čišćenje Svetinje, ali stih iz Danila kaže ovo:

Daniel 8,14 Odgovori: "Još dvije tisuće i tri stotine večeri i jutara; tada će Svetište biti očišćeno.

(JB)

Danilo 8,14 I reče mi: do dvije tisuće i tri stotine dana i noći; onda će se svetinja očistiti.
(DK)

Kako to zazumeti? Jedno shvatanje da je od 31. do 1844. Svetilište bilo čišćeno i nakon isteka tog perioda konačno očišćeno, a drugo je ono da je ta aktivnost počela 1844. i još uvek traje.

 

Miloš Popadić Ovo je jedan citat iz adventističke literature:

''Kao što smo vidjeli, ovo djelo započelo je 1844. godine, na kraju proročkog perioda od dvije hiljade i trista dana (Danilo 8:14). Gospod je ušao u Svetinju nad svetinjama na Dan očišćenja jer je obećao
da će Njegovo prisustvo biti tamo (3. Mojsijeva 16:2). Proroku Danilu data je vizija antitipskog djela u nebeskoj svetinji:

Dok sam gledao, bili su postavljeni prestoli i Pradavni je sjeo. Odjeća mu je bila bijela kao snijeg, a kosa na glavi kao čista vuna. Presto mu je bio plamen ognjeni, a točkovi oganj razgorio. Ognjena rijeka je tekla i izvirala ispred njega. Hiljade hiljada služilo mu je, i deset hiljada po deset hiljada stajalo je pred njim. Sud je sjeo i svici su se otvorili.“ (Danilo 7:9,10)''
+++++++++++
U Knjizi proroka Danila piše da je neko biće postavilo pitanje kada će se očistiti Svetilište i stigao je odgovor da će se to desiti kada prođe period od 2300 večeri i jutara. Kakvo je to učenje koje kaže da tada zapravo započinje vreme čišćenja nebeskog Hrama?


 

Mladen Olujic Tada je otpočeo istražni sud, i joș teaje. čim se se okonća , Isus dolazi . Sve je isto kao i u zemaljskom svetištu što je bilo . Prvo sveštenik je stavljao ruke ne glavi jarca = AZAZEL = SOTONA , greh je prenešen na zaćetnika greha i posteekaća i opadaća ljudskog roda.
Marica Durakovic Čišćenje nebeske svetinje-prvi put čujem da je mogla bit grješna -ili neznaju šta je duhovna i stvarna-ako se zna da je u Svetinju nad svetinjama mogao uć samo prvosvećenik
Miloš Popadić Ništa bez moje Marice. :) Oni ti misle na ono što piše u Jevrejima poslanici. Kako ti tumačiš?
Miloš Popadić Mislim da je nebeska svetinja u stvari Univerzum, jer tamo u Hebrejima poslanici stoji da je Isus ušao u samo Nebo.
Marica Durakovic u Hebrejima je Pavle opisao događaj šta se desilo nakon Isusovog ulaska u nebo -pogotovo u 9 pog posl-Tu opisuje da je Bog prihvatio njegovu žrtvu i na temelju njegove krvi ljudi mogu bit u dobru odnosu sa Bogom-a pošto u Svetinju nad svetinjama može uć samo prvosvećenik onda je Isus postao i svećenik nalik Melkizedeku-kad povežeš ove gore stavke Pavle govori o sidru duše. Budući da je preživio nekoliko brodoloma, Pavao je dobro znao koliko je sidro važno. Kad bi se brod našao u oluji, mornari bi spustili sidro u more. Ukoliko bi se ono čvrsto zakačilo za morsko dno, postojali su dobri izgledi da se brod othrva oluji na sigurnoj udaljenosti od obale, gdje bi ga valovi razbili o stijene.A to sidro je Isus kao prvosvećenik koji se zauzima za nas
Miloš Popadić Mislim da se to učenje poziva na ove stihove koji govore o čišćenju Svetinje:

Daniel 8,13 Tada čuh gdje jedan Svetac govori, a drugi Svetac upita onoga koji govoraše: "Dokle će trajati ovo viđenje o svagdašnjoj žrtvi i o opačini što pustoši i gazi Sve
tište i Vojsku?
Daniel 8,14 Odgovori: "Još dvije tisuće i tri stotine večeri i jutara; tada će Svetište biti očišćeno.

E sad, na koju se Svetinju tu misli? na Zemaljsku ili na Nebesku?
Što se tiše ovih navedenih stihova ima razlika u prevodima, jedan od njih kaže za Svetinju da će ''biti dovedeno u ispravno stanje.'' Budi popo čovek.
Mladen Olujic Zemaljska svetinja je bila samo pred slika. Prave nebeske . Znaći da se radi o nebeskoj svetinji u kojoj je Isus, prvo sveštenik i u toku je iztražni sud ! Kada se istraga završi = svetinja oćisti , Isus dolazi da donese svakome platu po delima njegovim .
Miloš Popadić E ali kako ono tumačiš gde se kaze da je Svetinja dovedena u ispravno stanje istekom 2300 noći i dana, to jest 2300 godina, te i u Hebrejima 1:3 kaže da Isus već sedi sa desne strane Oca. Dakle, to je od 31. pa na ovamo, a ne od 1844. na ovamo. U tome je kvaka.
Mladen Olujic Sedenje s desne strana nije bukvalno sedenje . I stefan je tu viziju video , da sedi s desne strane SLAVE Božje . TREBAŠ POVEZATI DANILA I OTKRIVENJE . UZA TO PROĆITATI KNJIGU VELIKA BORBA = KOSMIĆKI KONFLIKT . OD EGW.
Marica Durakovic Mladene-tvoje objašnjenje nema biblijsku potporu
Mladen Olujic znam da nema, po tvom nikada neće ni imati .
Marica Durakovic Asventistička crkva je pala na Istražnom sudu
Mladen Olujic Pavle objašnjava jevrejima koji su prihvatili Hrista, na koji je naćin on prvosveštenik , pa i žrtva itd.
Mladen Olujic Marica Durakovic Da takoje Marice. JS. NEMAJU POJMA O POJMU ŠTO SE TOGA TICE, NEBESKE SVETINJE ITD. VI ČAK NI HRISTA NE POZNAJETE ...
Branko Jermanis Najprije što treba primjetiti da katolički prijevod krivo prevodi pojmove Svetište, Svetinja i Svetinja nad svetinjama. Često gdje vam u tom prijevodu piše Svetinja nad svetinjama, trebalo bi pisati Svetište, ili Svetinja. Na taj način je lako upasti u zamku da je Isus ušao u Svetinju nad svetinjama odmah nakon uskrsnuća.
Branko Jermanis Jedna od važnih stvari koja se događa u vremenu, je zapisana u 5. pečatu/5. crkvi. Tamo se otvaraju jedna vrata i dijele haljine mrtvima.
U 6. pečatu se dijele haljine živima, a 7. pečat je Isusov povratak.
U trenutku povratka mora biti odlučeno tko ima bijelu haljinu, a tko nema.
Bijela haljina označava obrisane grijehe.
Do 5. pečata su se brisali priznati grijesi, a tek u 5. pečatu mrtvi primaju konačno brisanje (za grijehe učinjene iz neznanja).
Kamo spada 5. pečat u vremenskom nizu koji uključuje 7 pečata i ide od Golgote do ponovnog Isusovog povratka?
Za odgovor morate razumjeti Danijela i njegove proročke slike i vremena u njima.

 

Miloš Popadić Dobro Branko Jermanis reci kako ti razumeš Danila 8:14?

Daniel 8,14 Odgovori: "Još dvije tisuće i tri stotine večeri i jutara; tada će Svetište biti očišćeno.
(JB)

Danilo 8,14 I reče mi: do dvije tisuće i tri stotine dana i noći; onda će se svetinja očistiti.
(DK)
***********
Negde se prevodi sa ''još'' a negde sa ''do.'' Jel treba da znači do isteka toga perioda ili od toga perioda pa nadalje će se nešto činiti?


Branko Jermanis Ja ga razumijem onako kako anđeo tumači...
A on kaže 'to ti je za daleke dane' i 'vrijeme posljednje'.
U tom poglavlju imamo segmente iz cjeline opisane u 7 poglavlju. U 7. poglavlju je pokazana cijela crta vremena, od tog babilonskog ropstva pa do Božjeg kraljevstva. I sve je podjeljeno u vlast 4 imperija. 3 nestaju prirodno, a 4. izgara u vatri (Isusovog drugog dolaska).
U tu 4. neman spada i 'mali/veliki rog'...
Nećemo sada o tome o čemu se tu radi.
Bog je Danijelu rekao da zapečati svoju knjigu (da se ne razumije) i to danijel i čini.
Sva poglavlja iza 7. su zapečaćena. koristi se slične slike u vremenu da bi se skrenula pažnja i da se ne primjeti da se iznose dijelovi iz 7. poglavlja. Tako je 8. poglavlje zapečaćeno u sličnosti sa Antiohom Epifanom.
Primjetimo da kada se 4 roga raspadaju prema 4 vjetra nebeska, da se tekst 'iz jednog od njih' može odnositi i na vjetrove i na rogove.
U 7. poglavlju su iz 4 vjetrova izlazile nemani (imperiji).
Ukoliko nasjednemo na pečat i odemo do Antioha Epifana, pečat je uspio u svojoj namjeri.
Ukoliko smo umnici koji duhom idu dalje, onda ćemo shvatiti da iz jednog od 4 vjetra je izišao 'mali rog' o kojem se ovdje piše.
Bog Danijelu (i nama) daje približnu vremensku sliku.
Od povratka iz Babilona otkriva se vreme Mesije, a od te iste točke se otkriva i vrijeme 'malog roga' te njegova uspostava 'grozote pustoši' i 'mjenjanje vremena i zakona'.
Matematika je jednostavna:
-457 + 2300 - 1335 + 1290 - 1260
---
Ovdje se kriju ove godine:
-457 (posljednji dekret za povratak iz Babilona)
27 (krštenje Jošue iz Nazareta i smrt +3.5 godina)
538 (uspostava sveopćeg nedjeljnog zakona)
1798 (smrtonosna rana zadana Rimu)
---
NAPOMENA: Ova slika se u vremenu svršetka ispunjava i doslovno (dan za dan), a ne samo proročki (dan za godinu).

 

 

Views: 364 | Added by: bibleboy | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]
Calendar
«  February 2018  »
SuMoTuWeThFrSa
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728

Entries archive

Site friends
  • Create your own site


  • Copyright MyCorp © 2024
    Free website builderuCoz