Revidirano čitanje Biblije je šokiralo Kotrela - 28 March 2013 - Blog - UDARNA SNAGA ISTINE
 
Wednesday
2016-12-07
8:34 AM
Welcome Guest
RSS
 
My site
Main Registration Login
Blog »
Site menu

Our poll
Rate my site
Total of answers: 33

Statistics

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Login form

Main » 2013 » March » 28 » Revidirano čitanje Biblije je šokiralo Kotrela
2:27 PM
Revidirano čitanje Biblije je šokiralo Kotrela
Revidirano čitanje Biblije je šokiralo Kotrela

Druga prilika za adventizam, da reši svoje doktrinalne greške došla je 1958.godine. Evo o čemu je razmišljao Kotrel: „ Meni je kao uredniku Asocijacije izdavača „Rivju end heralda", 1958.godine, pripalo da revidiram višegodišnje klasike „Bajbl ridingza" („Bible readings" (koji su se objavljivali skoro 100 godina)... Stare korice su se izlizale i bilo je vreme da se rade nove..Rivju end herald je mislio da bi bilo veoma poželjno da se Ridingzi usklade sa Komentarima (adventističkim) da ne bi bilo nekih neusklađenosti. Zapalo mi je da dođem do Danila 8:14, Svetinje i istražnog suda. Motale su mi se sve ove izjave Martina, i Barnhausa, i Lindzela, i Dehana, i drugih, i odzvanjale kao eho.....odlučio sam da ću pokušati da nađem načina da kažem ono što želimo da kažemo o Svetinji i istražnom sudu, ali tako da razoružamo sve one koji su nas do sada kritikovali, i predstavim ih kao biblijske. Posle jedne takve borbe, otkrio sam da je to nemoguće!"

Jednog dana je otišao do starešine Nikol, i rekao: „Starešina Nikol, šta uraditi u ovakvom slučaju? Zaista je iz petnih žila pokušavao da teoriju o Sveinji i istražnom sudu predstavi u „Bajbl ridingz" (Bible readings), ali nije mogao !

Rekao je: „Pa, šta naše kolege teolozi imaju da kažu?...Napiši im pismo."
Napisao sam pismo u kome postavljam nekoliko ključnih pitanja o doktrini o svetinji iz Danila 8:14. Poslao je ovaj upitnik svim profesorima hebrejskog u našim koledžima, tada nismo imali univerzitete, svim šefovima biblijksih katedri, i jednom broju ostalih biblijksih teologa koje je lično poznavao. Uverio ih je da njihova imena neće biti otkrivena niti dovedena u vezu sa njihovim odgovorima.

„Postavio je ova pitanja i svih dvadesetsedmoro je odgovorilo. Bez izuzetka svi su odgovorili, i izrazili mišljenje da nema lingvističe niti kontektualne osnove da se u Danilu 8:14 radi o antitipu Dana pomirenja niti istražnog suda. Ne postoji ni jedan biblijski učitelj koji je istupio i ustvrdio da tu ima osnove bilo u egzegezi, jeziku, ili kontekstu.

„Onda je postavio još jedno pitanje: koji osnov, osim jezičkog, ili kontekstualnog imaju da ponude? Pola, trinaestoro njih od dvadeset i sedam je odgovorilo da nema druge osnove. Drugim rečima, polovina je odgovorila da nema nikakve osnove! Kod onih drugih je došlo do razlaženja: dvoje je odgovorilo da su ih šokirali takvi odgovori, dvoje je reklo da je možda engleska reč ’očistiti’, u verziji kralja Džemsa bila „povoljna slučajnost"! Kako bi bilo da svoju najvažniju doktrinu zasnivamo na ’povoljnoj slučajnosti’ u prevodu? ...

„Zapravo, to nije slučajnost, Septuaginta ima reč ’očistiti’...i tu reč su umetnuli jer su mislili da se odnosi na Antioha Epifana. Doktrina adventista sedmog dana o istažnom sudu, tumačenju ’čišćenja’ ima osnovu u drevnom prevodu sa hebrejskog na grčki verujući da je Antioh Epifan ispunio proročanstvo. Ako uzmemo reč ’očistiti’, zaista treba da kažemo da se odnosila na njega.
Revidirano čitanje Biblije je šokiralo Kotrela

Druga prilika za adventizam, da reši svoje doktrinalne greške došla je 1958.godine. Evo o čemu je razmišljao Kotrel: „ Meni je kao uredniku Asocijacije izdavača „Rivju end heralda", 1958.godine, pripalo da revidiram višegodišnje klasike „Bajbl ridingza" („Bible readings" (koji su se objavljivali skoro 100 godina)... Stare korice su se izlizale i bilo je vreme da se rade nove..Rivju end herald je mislio da bi bilo veoma poželjno da se Ridingzi usklade sa Komentarima (adventističkim) da ne bi bilo nekih neusklađenosti. Zapalo mi je da dođem do Danila 8:14, Svetinje i istražnog suda. Motale su mi se sve ove izjave Martina, i Barnhausa, i Lindzela, i Dehana, i drugih, i odzvanjale kao eho.....odlučio sam da ću pokušati da nađem načina da kažem ono što želimo da kažemo o Svetinji i istražnom sudu, ali tako da razoružamo sve one koji su nas do sada kritikovali, i predstavim ih kao biblijske. Posle jedne takve borbe, otkrio sam da je to nemoguće!"

Jednog dana je otišao do starešine Nikol, i rekao: „Starešina Nikol, šta uraditi u ovakvom slučaju? Zaista je iz petnih žila pokušavao da teoriju o Sveinji i istražnom sudu predstavi u „Bajbl ridingz" (Bible readings), ali nije mogao !

Rekao je: „Pa, šta naše kolege teolozi imaju da kažu?...Napiši im pismo."
Napisao sam pismo u kome postavljam nekoliko ključnih pitanja o doktrini o svetinji iz Danila 8:14. Poslao je ovaj upitnik svim profesorima hebrejskog u našim koledžima, tada nismo imali univerzitete, svim šefovima biblijksih katedri, i jednom broju ostalih biblijksih teologa koje je lično poznavao. Uverio ih je da njihova imena neće biti otkrivena niti dovedena u vezu sa njihovim odgovorima.

„Postavio je ova pitanja i svih dvadesetsedmoro je odgovorilo. Bez izuzetka svi su odgovorili, i izrazili mišljenje da nema lingvističe niti kontektualne osnove da se u Danilu 8:14 radi o antitipu Dana pomirenja niti istražnog suda. Ne postoji ni jedan biblijski učitelj koji je istupio i ustvrdio da tu ima osnove bilo u egzegezi, jeziku, ili kontekstu.

„Onda je postavio još jedno pitanje: koji osnov, osim jezičkog, ili kontekstualnog imaju da ponude? Pola, trinaestoro njih od dvadeset i sedam je odgovorilo da nema druge osnove. Drugim rečima, polovina je odgovorila da nema nikakve osnove! Kod onih drugih je došlo do razilaženja: dvoje je odgovorilo da su ih šokirali takvi odgovori, dvoje je reklo da je možda engleska reč ’očistiti’, u verziji kralja Džemsa bila „povoljna slučajnost"! Kako bi bilo da svoju najvažniju doktrinu zasnivamo na ’povoljnoj slučajnosti’ u prevodu? ...

„Zapravo, to nije slučajnost, Septuaginta ima reč ’očistiti’...i tu reč su umetnuli jer su mislili da se odnosi na Antioha Epifana. Doktrina adventista sedmog dana o istažnom sudu, tumačenju ’čišćenja’ ima osnovu u drevnom prevodu sa hebrejskog na grčki verujući da je Antioh Epifan ispunio proročanstvo. Ako uzmemo reč ’očistiti’, zaista treba da kažemo da se odnosila na njega.
Views: 245 | Added by: bibleboy | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]
Calendar
«  March 2013  »
SuMoTuWeThFrSa
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Entries archive

Site friends
  • Create your own site


  • Copyright MyCorp © 2016
    Free website builderuCoz