Saturday
2024-04-20
10:04 AM
Welcome Guest
RSS
 
My site
Main Registration Login
Blog »
Site menu

Our poll
Rate my site
Total of answers: 59

Statistics

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Login form

Main » 2015 » June » 12 » STAP
5:20 AM
STAP
 
 
 

Vecina danasnjih ljudi koji se osecaju kao hriscani verovatno nisu nikad ni culi za Evandjelje po Dvanaestorici. Prema nekima, njega je napisao evandjelist Matej a od ovog Evandjelja su kasnije nastala s manje više izmena danasnja Evandjelje pa Mateju, Marku, Luki i Jovanu.
Evandjelje po Dvanaestorici je literarno delo Gideona Oeslija za koje njegovi sledbenici tvrde da ga je Gedeon primio od Boga. To se evandjelje u izvornom obliku kazu nalazi u nekom budističkom manastiru. Pitam se sta ce tamo?

 
 
  • Marica Durakovic Kanonska evanđelja — pouzdana i istinita
    Temeljito razmatranje apokrifnih evanđelja pokazuje da se u njima ne može pronaći istina o Isusu. Kad se usporede s biblijskim evanđeljima, nedvosmisleno se može zaključiti da iza njihovog pisanja ne stoji Bog (
    2. Timoteju 1:13). Budući da su ih napisale osobe koje nisu poznavale niti Isusa niti njegove apostole, nerazumno je tvrditi da kriju istinu o Isusu i počecima kršćanstva. Apokrifna evanđelja puna su izmišljotina i netočnih podataka koji nikome ne mogu pomoći da Isusa i njegova učenja upozna u pravom svjetlu (1. Timoteju 4:1, 2).
    Pisci biblijskih evanđelja dobro su poznavali Isusa i njegovu službu. Matej i Ivan bili su Isusovi apostoli, Marko je blisko surađivao s Petrom, a Luka s Pavlom. Osim toga pisali su pod vodstvom Božjeg svetog duha (2. Timoteju 3:14-17). Stoga je zaključak sasvim jasan: Četiri biblijska evanđelja pružaju nepobitne činjenice na temelju kojih svatko može jasno uvidjeti da je “Isus doista Krist, Sin Božji” (Ivan 20:31).
    [Bilješka]
     
    • Miloš Popadić ''Kanonska evanđelja — pouzdana i istinita''

      Imam zelju i volju da verujem da je upravo tako kako si postovala. Medjutim, ajmo objasniti ovo:


      Matej 10,10 Ni torbe na put, ni dvije haljine ni obuće ni štapa; jer je poslenik dostojan svoga jela.
      Marko 6,8 I zapovjedi im da ništa ne uzimaju na put osim jednoga štapa: ni torbe ni hljeba ni novaca u pojasu;
      Luka 9,3 I reče im: ništa ne uzimajte na put, ni štapa ni torbe ni hljeba ni novaca, niti po dvije haljine da imate.

      U dva Evandjelja Isus naredjuje ucenicima da ne ponesu ni stap, a u jednom zapoveda da se to ucini. Sta kazes na to Marice?
       
  •  
  • Marica Durakovic zato što su ŽIDOVI bili gostoljubuv narod i PRVI put kad ih je poslao znao je da će biti primljeni i na hranu i konak-kasnije više nisu bili dobrodošli ćim su saznali da su kršćani protivljenje je počelo i okolnosti su se promjenile Isus im zato i govori da sad nose sve
     
  • Miloš Popadić ''kasnije više nisu bili dobrodošli ćim su saznali da su kršćani protivljenje je počelo i okolnosti su se promjenile Isus im zato i govori da sad nose sve''

    Kako sve, samo je u pitanju stap, a radi se o jednom te istom dogadjaju.
     
  •  
  • Marica Durakovic Luka 22:Tada im je rekao: “Ali sada, tko ima kesu za novac, neka je uzme! Isto tako i torbu! I tko nema mač, neka proda haljinu svoju i kupi ga! 37
     
  •  
    • Miloš Popadić Zar to nije drugi dogadjaj u odnosu na onaj koji sam ja naveo i koji se zbio ranije?

      Luka 9,3 I reče im: ništa ne uzimajte na put, ni štapa ni torbe ni hljeba ni novaca, niti po dvije haljine da imate.
       
    •  
       
       
  •  
  • Marica Durakovic Moraš uzeti u obzir da je svaki pisac Evanđelja pisao onako kako je vidio-Bitno je da se radi o isto događaju a ne da li su sve riječi identične-evo ti još nešto zanimljivo-. U djelu Didahe, ili Nauk dvanaestorice apostola, nekanonskoj knjizi iz drugog stoljeća n. e. koja govori o kršćanskoj vjeri, savjetuje se da propovjednika koji je u prolazu treba ugostiti ‘jedan dan, a ako bude potrebno i sljedeći dan’. Kada propovjednik odlazi, “neka ne uzme ništa osim kruha (...); ako pak zaište novca, to je lažni prorok.” U tom djelu nadalje stoji: “Ako pak hoće kod vas zasjesti, a ima svoj zanat, neka radi i tako se hrani. Ako nema svoga zanata, providite prema vašemu razboru, da se ne dogodi da kršćanin među vama živi u besposlici. Ako pak to neće prihvatiti, taj trguje Kristom; čuvajte se takvih.”
     
  •  
     
     
Views: 561 | Added by: bibleboy | Rating: 0.0/0
Total comments: 1
1 bibleboy  
0
  • The Gospel of the Holy Twelve From Wikipedia, the free encyclopedia
    The Gospel of the Holy Twelve is a disputed publication purportedly from the early Christian era which was first [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Serial_(literature)]serialised[/url] in The Lindsey and Lincolnshire Star newspaper between July 30, 1898 and March 10, 1901.[1]The first collected edition of essays (or 'Lections') by the author, a former clergyman, Rev. Gideon Jasper Richard Ouseley (1834–1906) was
    published in 1901. By the time of Ouseley's death the title was out of
    print but the executor of his manuscript, Samuel Hopgood Hart
    (1865–1958) re-issued the text in 1924. There have been numerous
    editions published since the 1950s and the title remains in print and on
    the Internet.[2]ControversyThe Gospel of the Holy Twelve presents vegetarian versions of traditional teachings and events described in the canonical New Testament. The first collected volume was issued by The Order of At-One-Ment and
    United Templars Society—a publishing imprint which the author had
    established in 1881. The explanatory preface referred to an ancient
    source manuscript "preserved in the Monasteries of Thibet" which has
    never been produced or proven to exist. In subsequent editions, released
    during the early 1900s, the anonymous Editors revised their claim by
    stating that the text was "communicated" by departed mystics "in dreams
    and visions of the night".The work remains unrecognised by academic Biblical scholars and has been dismissed by modern theologians and historians of the animal rights movement. In response to a campaign by People for the Ethical Treatment of Animals which claimed "Jesus was a Vegetarian", the Reverend Professor Andrew Linzey referred to The Gospel of the Holy Twelve and similar publications, stating, "try as I may, I can find no
    evidence for their antiquity and I deeply fear that they are works of
    fiction."[3] Richard Alan Young, a Professor of New Testament Studies has similarly stated, "It appears that Ouseley created The Gospel of the Holy Twelve in support of animal welfare and vegetarianism."[4]The thematic tendency of Rev Ouseley to revise and rewrite traditional Biblical passages along vegetarian lines in the course of
    his publishing activity is examined by John M. Gilheany, who notes that
    the authenticity of the Gospel of the Holy Twelve was severely challenged by animal rights pioneer Henry Stephens Salt (1851–1939) in a memoir as well as in the vegetarian press.[5]References


  • Gilheany, John M Familiar Strangers: The Church and the Vegetarian Movement in Britain (1809-2009) (Ascendant Press, 2010) ISBN 978-0-9552945-1-8


  •  The Gospel of the Holy Twelve. The Nazarene Way of Essenic Studies.


  • 'Was Jesus a Vegetarian? Andrew Linzey,The Animals Agenda (Animal Rights Network Inc) January/February 2000


  • Young, Richard Alan Is God a Vegetarian? (Open Court Publishing, 1999)


  • Henry Salt on the Bible and Vegetarianism. Christian Vegetarianism – an archive.

  • Only registered users can add comments.
    [ Registration | Login ]
    Calendar
    «  June 2015  »
    SuMoTuWeThFrSa
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930

    Entries archive

    Site friends
  • Create your own site


  • Copyright MyCorp © 2024
    Free website builderuCoz