Protivrecnosti (ako se dokazu) u Kur'anu - Page 3 - Forum
 
Friday
2016-12-09
1:31 PM
Welcome Guest
RSS
 
My site
Main Registration Login
Protivrecnosti (ako se dokazu) u Kur'anu - Page 3 - Forum »
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 3 of 3«123
Forum » Test category » Test forum » Protivrecnosti (ako se dokazu) u Kur'anu
Protivrecnosti (ako se dokazu) u Kur'anu
bibleboyDate: Thursday, 2011-08-04, 6:52 AM | Message # 31
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
Iznecu sada svoja gledista zasto su gore navedene sure i ajeti u kontradikciji? Pri tome koristicu objasnjenja izvesnog muslimana sa jednog drugog foruma. Krenuo bih od kontradikcije pod brojem 3.

24:2. Bludnicu i bludnika izbičujte sa stotinu udara biča, svakog od njih, i neka vas pri vršenju Allahovih propisa ne obuzima prema njima nikakvo sažaljenje, ako u Allaha i u onaj svijet vjerujete, i neka kažnjavanju njihovu jedna skupina vjernika prisustvuje!

3. Bludnik ne treba da se ženi osim bludnicom ili mnogoboškinjom, a bludnica ne treba da bude poželjna osim bludniku ili mnogobošcu, to je zabranjeno vjernicima.

vs

4: 15. Kada neka od žena vaših blud počini, zatražite da to protiv njih četvorica od vas posvjedoče, pa ako posvjedoče, držite ih u kućama sve dok ih smrt ne umori ili dok im Allah ne nađe izlaz neki.

16. A ako dvoje to učine, izgrdite ih; pa ako se pokaju i poprave, onda ih na miru ostavite, jer Allah prima pokajanje i samilostan je.

''U pocetku islama kad su muslimani bili slabi i malobrojni, i kad nisu imali mogucnosti da sprovode Bozije naredbe, jer su bili izlozeni mucenjima i torturama u Mekki, pa je zato u pocetku islama za bludnicenje bila kazna zatvaranje u kucu bez ikakvog bicevanja. Jer da je bilo bicevanje propisano i kamenovanje u pocetku islama, a sve okolo nevjernici, govorili bi sigurno vidi ove muslimane, pobise se i muce jedni druge kamenovanjem i bicevanjem.

Kad su se muslimani uselili u grad Medin u tu stvorili mini islamsku drzavu gdje su mogli izvrsavati Bozije naredbe onda je dosao ovaj ajet, nije bilo nevjernika kao u Mekki da im mogu predstavljati poteskoce pri izvrsavanju bozijih naredbi.

24:2. Bludnicu i bludnika izbičujte sa stotinu udara biča, svakog od njih, i neka vas pri vršenju Allahovih propisa ne obuzima prema njima nikakvo sažaljenje,''

Sumnjam da su u pocetku islama muslimanke u tolikom stepenu bludnicile da su okolni nevernici mogli tako nesto da kazu? Zbog toga mislim da gore dato objasnjenje nema tezinu i otpada kao takvo. Osim toga, okolnosti ne smeju da diktiraju kakve ce biti Bozije naredbe one mogu jedino da uticu na stepen primene istih. Dalje, uvodjenje tih mera ako je njihov smisao plemenit bas u takvim teskim okolnostima ojacalo bi muslimanski narod, jer bi rezultat bio smanjenje broja slucajeva bludnicenja, buduci da, kao sto je poznato kurvanje razara svaku zajednicu. Da kazem i ovo, sta zato ako bi nevernici ono i govorili sto si ti naveo, zar ce klevecenje ili stav pagana prema muslimanima odredjivati kakve ce propise Alah donositi?
 
bibleboyDate: Thursday, 2011-08-04, 7:44 AM | Message # 32
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
Kontradikcija pod brojem 4.

''Bog kaze:

2:256. U vjeru nije dozvoljeno silom nagoniti – pravi put se jasno razlikuje od zablude! Onaj ko ne vjeruje u šejtana, a vjeruje u Allaha – drži se za najčvršću vezu, koja se neće prekinuti. – A Allah sve čuje i zna.

vs

Sura 8:38-39 ovaj dio je ocit primjer vadjenja iz konteksta, procitajte cijeli kuran prije nego se upustate u ovakve stvari, jer je neozbiljno pokupiti nekakve izmisljenje kontradikcije sa antiislamskih stranica i to onda prezentirati po forumima, al ikad se procita sve onda vidis da to nije vidjelo ni k od kontradikcije.

8:38. Reci onima koji ne vjeruju: ako se okane, bit će im oprošteno ono što je prije bilo; a ako se ne okane, - pa, zna se šta je s drevnim narodima bilo.

39. I borite se protiv njih dok mnogoboštva ne iščezne i dok samo Allahova vjera ne ostane. Ako se oni okane, - pa, Allah dobro vidi šta oni rade;

ovdje se govori da se treba boriti protiv mnogobozaca dok tog mnogobostva neizcezne, ali koji monogobozaca ???

da ste citali samo nekoliko stihova prije ovih shvatili bi o kome je rijec, pa vratimo se unazad nekoliko stihova/ajeta pa ce vam biti jasno

8: 34. A zaslužuju da ih samo Allah kazni kad brane drugima pristup Časnom hramu, a oni nisu njegovi čuvari. Čuvari njegovi treba da budu samo oni koji se Allah boje, ali većina njih ne zna.

35. Molitva njihova pored Hrama svodi se samo na zviždanje ili pljeskanje rukama; zato kaznu iskusite jer ne vjerujete.

mnogobosci su zabranjivali muslimanima da obilaze Kabu, sto spada u islamske vjerske duznosti, pa zato je dozovljeno bilo boriti se protiv njih jer su se oni borili protiv muslimana.

to bi bilo to, vidis da nema nikakvih kontradikcija, zato preporucujem svima da procitaju ovu Boziju knjigu jedinu na ovom zemljaskoj kugli , pa ako imate jos kakvih pitanja izvolite,

Kuran na nasem jeziku, pa koga interesuje nek procita, saznat ce mnoge stvari plus, o smrti, zivotu poslije, smrti, o sudnjem danu, o paklu i raju i mnogo toga jos.
http://www.islamskazajednica.org/kuran/kuran_ba.htm ''

Ovde je odgovor jednostavno eskiviran upucivanjem na citanje celog Kurana sto nije nikakvo objasnjenje kontradikcije.
 
bibleboyDate: Thursday, 2011-08-04, 8:50 AM | Message # 33
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
Kontradikcija pod brojem 1.

''Nije tacno, ovo je objasnio jedan od najbojih poznavalac Kurana, prijetelj Muhammeda, koji se zvao Ibn Abbas.

Ovoj podatak koji si izneo je veoma vazan jer pokazuje da su jos Muhamedovi savremenici znali za kontradikcije koje sam ja ovde postavio. Ta cinjenica sama za sebe mnogo govori. Ona ukazuje da su te protivrecnosti u stvari namerno (svesno) postavljene, mada to nekome moze izgledati cudno, ali videcemo kasnije sta su bile pobude za tako nesto?

7:54. Gospodar vaš je Allah, koji je nebesa i Zemlju u šest vremenskih razdoblja stvorio, a onda svemirom zagospodario; On tamom noći prekriva dan, koji ga u stopu prati, a Sunce i Mjesec i zvijezde se pokoravaju Njegovoj volji. Samo On stvara i upravlja! Uzvišen neka je Allah, Gospodar svjetova!

zemlja + nebesa = 6 vremenskih razdoblja

vs

9. Reci: "Zar, zaista, nećete da vjerujete u Onoga koji je u dva vremenska razdoblja Zemlju stvorio – i još Mu druge ravnim smatrate? To je Gospodar svjetova!"

10. On je nepomična brda po njoj stvorio i blagoslovljenom je učinio i proizvode njezine na njoj odredio, sve to u četiri vremenska razdoblja, - ovo je objašnjenje za one koji pitaju,

11. zatim se nebeskim visinama uputio dok je nebo još dim bilo, pa njemu i Zemlji rekao: "Pojavite se milom ili silom!" – "Pojavljujemo se drage volje!" – odgovorili su,

zemlja stvorena u 2 vremenska razdoblja
brda, rijeke, pasnjake i ostalo na njoj u 2 vremenska razdoblja sto se dobije 4 vremenska razdoblja od stvaranja zemlje pa sve do stvaranja brda , rijeka i ostalog.
a nebesa je stvorio u 2 vremenska razdoblja

zemlja 2 razdoblja + brda, rijeke, pasnjake 2 razdoblja + nebesa 2 razdoblja = 6 razdoblja

primjer, ako ja pocnem graditi kucu 2 godine, a isto tako pocnem graditi ujedno i dvoriste oko kuce u isto vrijeme, pa kad zavrsim sa kucom nastavim sa dvoristem jos 2 godine, sto znaci da su ukupno radovi tekli 4 godine, iako pojedinacno kad bi rastavili dobili bi kuca 2 godine a dvoriste 4 godine sto je 6 , znaci slicno razmisljanje kao tvoje po pitanju kontradikcije. jesi li sad razumio.''

Potpuno razumem tvoju ilustraciju, medjutim u surama koje sam naveo ne pise tako.
Po Kuranu Alah je prema suri 41:9-12 stvarao u tri zamaha da se tako izrazim. 1) Zemlju kao planetu, 2) reljef na njenoj povrsini, blagoslovljenom je ucinio i odredio proizvode na njoj, i 3) Nebo za ukupno 8 vremenskih razdoblja.

9. Reci: "Zar, zaista, nećete da vjerujete u Onoga koji je u dva vremenska razdoblja Zemlju stvorio – i još Mu druge ravnim smatrate? To je Gospodar svjetova!"

10. On je nepomična brda po njoj stvorio i blagoslovljenom je učinio i proizvode njezine na njoj odredio, sve to u četiri vremenska razdoblja, - ovo je objašnjenje za one koji pitaju,

11. zatim se nebeskim visinama uputio dok je nebo još dim bilo, pa njemu i Zemlji rekao: "Pojavite se milom ili silom!" – "Pojavljujemo se drage volje!" – odgovorili su,

Tvoje tumacenje bi bilo sasvim korektno kada bi u 9 ajetu pisalo da je Alah storio Zemlju, oblikovao reljef na njoj, ucinio je blagoslovenom i odredio proizvode na njoj za 4 vremenska razdoblja, ali nazalost ne pise tako. Ne pise da je istovremeno stvarao neke stvari kao u tvojoj ilustraciji sa kucom nego je sve to razdeljeno u tri ajeta sa tri vremenska odseka 2+4+2. Da li si skontao?

''pa prenio sam ti objasnjenje od najboljeg poznavaoca Kurana poslije muhamemda, Ibn Abbasa, on je bio prijatelj muhammeda i ucio od muhammeda sve.

znaci zemlja 2 razdoblja

onda ukupno zemlja i sve na njoj 4 razdoblja, kao sto sam objasnio sa kucom i dvoristem.

i 2 razdoblja nebesa. znaci ukupno 6 vremenskih razdoblja.

12. pa ih u dva vremenska razdoblja, kao sedam nebesa, stvorio, i odredio šta će se u svakom nebu nalaziti. A nebo najbliže sjajnim zvijezdama smo ukrasili i nad njim Mi bdijemo. To je odredba Silnoga i Sveznaloga.

nebesa ili univerzuma koristi se ista arapska rijec Semaa.

ja licno bi imao problema da objasnjavam to da nisam procitao Ibn Abbasovo objasnjenje ovih ajeta, a on se druzio sa muhammedom i znao je Kuran u detalje.''

Prijatelju iz zadnjeg sto si napisao vidi se da je za tebe sama cinjenica da je to objasnjenje dao Muhamedov prijatelj, dovoljan dokaz, a ne istinitost objasnjenja koje je Ibn Abbas dao.
 
bibleboyDate: Thursday, 2011-08-04, 8:51 AM | Message # 34
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
''pa logicki je da ce biti zajednicko stvaranje

to je isto kao kad prave fudbalske lopte u fabrici, dok pravi od koze formu lopte i crta po njoj stvari, kad je dovrsio, i napumpa jos, doda koju slikicu i i napise malo teksta to je to.

znaci dok reze kozu sa loptom ujedno pravi forme na njoj, sto bi se moglo prevesti dok se radi zemlja na njoj se formiraju i planine i pasnjaci i ostalo, znaci ujedno, pa se onda nastavi sa daljim forimiranjem onoga sta je na fudbalskoj lopti odnosno sto je na zemlji, crtanje po lopti ili razvodnjavanje rijeka, rasta biljaka itd.

razumijes li sad.''

Pazi, nemoze niko ujedno da reze kozu za loptu i da pravi forme na njoj. To ti je losa ilustracija.

Vidi, kod stvaranja neba, zemlje onoga sto je na njoj mora da postoji neka sukcesivnost.
Nemoze se istovremeno stvoriti primarna masa zemlje, sama planeta i da se istovremeno oblikuje reljef na njoj sa atmosferom, biljnim, zivotinjskim svetom, i covekom. To je prosto nemoguce. U ajetima koje sam naveo se lepo naznacuju tri vremenska razdoblja i umesto da pise 2+2+2 ili da su 9 i 10 ajet spojeni kao jedan ajet pa da bude 4+2 vremenska razdoblja ili pak da se u 9 ajetu ne navode dva vremenska razdoblja, stoji tamo 2+4+2=8. E sad ja neznam ko je i kada podelio Kuran na sure i ajete pa je mozda tu greska, kao sto je podela Biblije na poglavlja i stihove nesretno uradjena pa mi koji proucavamo Sveto Pismo imamo u vezi toga izvesne probleme. No sve jedno i da je to u pitanju opet ostaje problem sto je u Kuranu svakoj fazi stvaranja, a ima ih tri, dodeljen odredjen broj vremenskih razdoblja sto ukupno iznosi 8, a trebalo bi da je 6.

Sam jezik Kurana onako kako je napisano u vezi ovoga o cemu pricamo neda da se tako tumaci kako ti kazes.

E sad da li se to namerno tako htelo da ne bi se poklapalo sa Biblijskim izvestajem o stvaranju Neba i Zemlje gde stoji da je nasa planeta i sve sto je na njoj stvoreno za 6 doslovnih dana, ne vremenskih razdoblja kako se kaze u suri 7:54, sto je neodredjen izraz koji moze da se tumaci i ovako i onako, ja to neznam ali postoji osnovana sumnja da je bas to u pitanju. A sto se tice sure 41:9-12 tu se ocigledno islo na potpuno negiranje istine o tome da je zemlja stvorena za 6 doslovnih dana, pa je uvedeno vreme od 8 razdoblja da bi se iznegirala i 7 koja je veoma vazan broj u Bibliji, tacnije 7 dan Sabat, koji je Bog posvetio i blagoslovio.

''to se poklapa sa biblijom iako biblija kaze 6 dana, nemora da se misli na 6 dana nego 6 vremenskih razdoblja kao sto to Kuran naznacava, znaci oni koji su pisali bibliju su umjesto 6 vremenskih razbodlja napisali dana, jer nemora da dan bude kao nas dan.''
 
bibleboyDate: Thursday, 2011-08-04, 8:51 AM | Message # 35
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
Pazi decko, ne poznajes dovoljno Bibliju. Za svaki dan stvaranja se kaze: ''I bi vece i bi jutro'', dakle radi se o doslovnim danima i to se kaze nakon sto su definisani pojmovi ''dana'' i ''noci''.

Pokusacu da ti objasnim poreklo kontradikcije koju sam oznacio sa brojem 1.

9. Reci: "Zar, zaista, nećete da vjerujete u Onoga koji je u dva vremenska razdoblja Zemlju stvorio – i još Mu druge ravnim smatrate? To je Gospodar svjetova!"

10. On je nepomična brda po njoj stvorio i blagoslovljenom je učinio i proizvode njezine na njoj odredio, sve to u četiri vremenska razdoblja, - ovo je objašnjenje za one koji pitaju,

11. zatim se nebeskim visinama uputio dok je nebo još dim bilo, pa njemu i Zemlji rekao: "Pojavite se milom ili silom!" – "Pojavljujemo se drage volje!" – odgovorili su,

12. pa ih u dva vremenska razdoblja, kao sedam nebesa, stvorio, i odredio šta će se u svakom nebu nalaziti. A nebo najbliže sjajnim zvijezdama smo ukrasili i nad njim Mi bdijemo. To je odredba Silnoga i Sveznaloga.

Kao sto se vidi u gornjim ajetima imamo izdiferencirana tri vremenska trajanja. Prvo trajanje cine dva vremenska razdoblja u kome je stvorena Zemlja, zatim se kaze da su ''po njoj'', dakle na Zemlji koja je prethodno vec nacinjena, nepomicna brda stvorena i ostalo sto se nabraja, pa se onda kaze da je sve to za 4 vremenska razdoblja stvoreno.
E sad tvoje tumacenje koje si izneo bi apsolutno bilo tacno kada bi stajalo ovako:

9. Reci: "Zar, zaista, nećete da vjerujete u Onoga koji je Zemlju stvorio – i još Mu druge ravnim smatrate? To je Gospodar svjetova!"

10. On je nepomična brda po njoj stvorio i blagoslovljenom je učinio i proizvode njezine na njoj odredio, sve to u četiri vremenska razdoblja, - ovo je objašnjenje za one koji pitaju,

11. zatim se nebeskim visinama uputio dok je nebo još dim bilo, pa njemu i Zemlji rekao: "Pojavite se milom ili silom!" – "Pojavljujemo se drage volje!" – odgovorili su,

12. pa ih u dva vremenska razdoblja, kao sedam nebesa, stvorio, i odredio šta će se u svakom nebu nalaziti. A nebo najbliže sjajnim zvijezdama smo ukrasili i nad njim Mi bdijemo. To je odredba Silnoga i Sveznaloga.

Sa jezicke tacke gledista ako bismo zeleli da kazemo da su za 6 vremenskih razdoblja stvoreni zemlja i nebo, to bi moralo tako da bude napisano, ali kao sto vidimo nije. A zbog cega nije? Pa nije zbog toga sto je iza toga stajala svesna namera da se u prvom koraku, sura 7:54 iznegira da su zemlja i nebo stvoreni za 6 doslovnih dana, pa je receno da su to 6 vremenskih razdoblja, a u drugom koraku sura 41:9-12 da se iznegira ''jevrejska'' Subota, pa je zato naznaceno da je stvaranje trajalo 8 vremenskih razdoblja. E sad ako raja pita zasto ovde 6 a tamo 8 onda im dati objasnjenje da su 2 vremenska razdoblja iz jedne sure i 2 vremenska razdoblja iz druge sure, tekla istovremeno tj. preklopila su se i problem resen. Po mom osecaju tu se radi o specijalno osmisljenoj kontradikciji koja je imala za cilj da pogodi odredjenu ''stvar'' koju sam gore izneo. To nije moglo da se uradi na otvoren nacin nego onako perfidno jer su islamisti zeleli da zadobiju podrsku hriscana i jevreja ali kada su videli da Jevreji nece na tu stranu onda su napravili zaokret prema njima. Kontradikcija koju razmatramo nije uopste slucajna.
 
bibleboyDate: Thursday, 2011-08-04, 8:57 AM | Message # 36
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
Kontradikcija pod brojem 2.

2) U Suri 22:47, Allahov dan je jednak 1.000 ljudskih godina, a u suri 70:4, jedan dan je opisan sa 50.000 ljudskih godina.

47. Oni od tebe traže da ih kazna što prije stigne, i Allah će ispuniti prijetnju Svoju; a samo jedan dan u Gospodara tvoga traje koliko hiljadu godina, po vašem računanju.

vs

4. k Njemu se penju andjeli i Gabriel/Džibril u danu koji pedeset hiljada godina traje,

Kod 47 ajeta se jasno vidi da je rec o pogresnoj interpretaciji sledecih stihova iz Biblije:

''Jer je hiljada godina pred očima Tvojim kao dan jučerašnji, kad mine, i kao straža noćna.''
Psalam 90:4

''Isus Hristos juče je i danas onaj isti i vavek.''
Jevrejima 13:8

''Ali ovo jedno da vam ne bude nepoznato, ljubazni, da je jedan dan pred Gospodom kao hiljadu godina, i hiljadu godina kao jedan dan.''
2 Pet.3:8

Na osnovu ova tri stiha mozemo zakljuciti da vreme za Boga ne vazi. On zivi van vremena i pred Njegovim pogledom je i beskonacno dugo vreme kao beskonacno kratko. Iz tog razloga Sveto Pismo ovde upotrebljava broj 1000 u simbolickom znacenju koji oznacava celovitost necega.

Medjutim kod ajeta koji razmatramo se kaze da ''jedan dan u Gospodara tvoga traje koliko 1000 godina'', po nasem ljudskom racunanju vremena. Pazi nema za Boga trajanja vremena to postoji za nas i ostala stvorena bica.

Kod ove kontradikcije je upotrebljen isti princip kao i kod prve. Naime, posto vi Jevreji necete na nasu stranu onda cemo mi da uvedemo ajet 4 da Alahov dan traje 50 000 godina. Uzet je proizvoljan broj kojim se zelelo reci da dan vaseg Jevrejskog Boga traje 1000 godina a dan naseg traje 50 000 puta vise. Dakle nas Bog je veci od vaseg Boga. Ja sam proucavajuci islam otkrio da oni imaju dva ucenja slicno kao sto na primer imaju masoni. Naime, slobodni zidari imaju jedno ucenje za mase to je rimokatolicizan, a drugo se zove jozefizam i ono je samo za odabrane. A indikativno je i to da se masoni 33 stepena u hriscanskim lozama zaklinju na Kuran a ne na Bibliju.

Osim toga ja imam podatak da su se muslimani ranije molili okrenuti prema Jerusalimu ali kada su Jevreji odbili da im se pridruze poceli su da se okrecu prema Meki.

 
bibleboyDate: Thursday, 2011-08-04, 9:00 AM | Message # 37
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
''ja se sa tobom samo vrtim u krug, pa covjce odgovorio sam ti, da to nisu dva ista dana, a teorija relativiteta nam to potvrdjiva da vrijeme nije isto svugdje.''

Pa vrtis se u krug zato sto neces da shvatis da ti sam Kuran neda da ga tumacis kako ga tumacis. Naime, i sa onakvom podelom na ajeta u onom primeru u vezi stvaranja zemlje i neba Kuran uvodi 8 vremenskih razdoblja jer zeli da prenebregne 7 dan kako bi se uveo jedan drugi dan, petak, razumej. Muhamedu i njegovim saradnicima je Jevrejska Subota bila ''kost u grlu''.

Kao sto sam u predhodnim postovima objasnio, Kuran je jednim ajetom priznao da su Nebo i zemlja stvoreni za 6 vremenskih intervala isto kao sto stoji u Bibliji , ali je i to anulirao izjavom da se radi o razdobljima a ne o doslovnim danima kako jasno uci Sveto Pismo, a onda je drugim ajetom pripremljen teren za ustolicenje novog svetog dana a taj dan je petak 6 dan, a poznato je da 6 u Biblijskoj simbolici oznacava covekov broj.

Zasto je to ucinjeno? Zato da se razlikuju od drugih monoteističkih religija i da se narugaju danu Hristovog raspeća. Jevrejima je kao sto je poznato, Subota sveti dan i ako je Muhamed prepisivao iz Starog Zaveta, a jeste, onda je trebao da prepiše i sveti dan Subotu, međutim on nije hteo da slavi ni ''jevrejsku'' Subotu ni hrišćansku nedelju, pa je odlučio da slavi petak (dan Hristovog raspeća) kako bi se razlikovao od ovih religija i istovremeno narugao Hrišćanstvu kojeg je smatrao glavnim neprijateljem.

Nedelja je po Bibliji prvi dan u sedmici, ali moze da se posmatra i kao 8 dan jer dolazi posle 7. E to je iskorisceno u Kuranu. Dakle lepo smo eliminisali i Subotu i nedelju jer smo naznacili 8 vremenskih radoblja u onom ajetu, jer je u svim tim danima kako smo napisali teklo stvaranje, a odabracemo petak, jer je u tom danu stvoren covek, posto nama treba covekov dan, a ne Boziji sveti dan!!!

Pa ja nisam ni tvrdio da su to dva ista dana. Za nas ljude vreme nije svuda isto, ali tamo u onim surama se navodi da su to dani ''u Gospodara'', dakle Alahovi dani koji razlicito traju po nasem razunanju vremena, jel tako? Otkud u Alaha dani razlicitog trajanja? Ako je Gospodar Bog za njega vreme nije relevantno, razumej. Ako diferenciju vremena primenjujes na Boga kao sto se u navedenim surama primenjuje, onda takav Bog zavisi od vremena te mozes da kazes da njegov dan traje 1000, 3000, 50 000. itd. godina, a onaj ko zavisi od vremena nije Stvoritelj vremena.
 
bibleboyDate: Thursday, 2011-08-04, 9:02 AM | Message # 38
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
''neznam zasto izokreces cinjenice gdje to spominje se ovdje da je ovo Allahov dan

4. k Njemu se penju andjeli i Gabriel/Džibril u danu koji pedeset hiljada godina traje,

vidis li da stoji ovdje da je to Allahov dan kao sto je nazanaceno u drugom ajetu

gdje kaze

47. Oni od tebe traže da ih kazna što prije stigne, i Allah će ispuniti prijetnju Svoju; a samo jedan dan u Gospodara tvoga traje koliko hiljadu godina, po vašem računanju.

neznam zasto pokusavas na silu prikazati kao kontradikciju kad nije kontradikcija, znas li sta je kontradikcija uopste

ovo je kontradikcija

47. Oni od tebe traže da ih kazna što prije stigne, i Allah će ispuniti prijetnju Svoju; a samo jedan dan u Gospodara tvoga traje koliko hiljadu godina, po vašem računanju.

vs

promijenjen ajet
47. Oni od tebe traže da ih kazna što prije stigne, i Allah će ispuniti prijetnju Svoju; a samo jedan dan u Gospodara tvoga traje koliko stotinu godina, po vašem računanju.

u jednom kaze se 1000 u drugom 100, eh to je prava kontradikcija.''

To bi bila uproscena kontradikcija.

Evo objasnicu ti poreklo kontradikcije koju razmatramo. Suri 47 hoce da kaze masama i muslimanima i hriscanima i Jevrejima da je Bog Kur'ana isti Bog kao i Bog Biblije time sto je upravo iz Svetog Pisma i preuzeta ideja o relativnosti vremena to se jasno vidi kada uporedis navedene ajete sa onim stihovima iz Biblije koje sam naveo a koja je mnogo starija od Kurana stim sto je to u Kuranu dato u iskrivljenoj interpretaciji.

A Sura 4 govori uzem krugu da Alah nije Biblijski Bog, jer ga prikazuje kao nekoga ko je podlozan proticanju vremena, sto mase ne treba da znaju. U tome je stvar.

Ako nije Alahov dan, pa ciji je? Moj ili tvoj ili bilo kog drugog bica sigurno nije. Opet ti kazem sam jezik Kurana neda da se tumaci na takav nacin koji ti ovde iznosis. Citaj pazljivo Kuran pa ces to jasno razumeti.
 
bibleboyDate: Sunday, 2011-12-18, 10:05 AM | Message # 39
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
Izvolite na razmatranje sledecu kontradikciju koju sam upravo nasao na Internetu.

''Muslimani tvrde da su ajeti 55:19-20 i 25:53 dokaz naučnog čuda u Kur`anu.

"Pustio je dva mora da se dodiruju, između njih je pregrada i oni se ne miješaju."

"On je dvije vodene površine jednu pored druge ostavio - jedna je pitka i slatka, druga slana i gorka, a između njih je pregradu i nevidljivu branu postavio."

Da li je spoznaja da se dvije vode različite gustine i saliniteta ne miješaju, bila spoznaja nepoznata ljudima do Muhammeda? Ne baš. Hiljadu godina prije Muhammeda, Aristotel je napisao sljedeće:

"Pitka, slatka voda je onda lakša i izvlači se na površinu, dok je slana voda teža i povlači se na dno."

http://classics.mit.edu/Aristotle/meteorology.html

Jasno je da su u vrijeme Aristotela, ljudi znali da se vode različite gustoće i slanosti mora ne miješaju.

Ne postoji nikakva barijera koja odvaja vode Sredozemnog mora i Atlantskog okeana. Njihovo nemiješanje se dešava uslijed razlika u temperaturi, gustoći i salinitetu. Još jedna bitna karakteristika ovog "fenomena" jest to, da se te dvije vodene mase ustvari miješaju nakon vrlo kratkog perioda, i ovaj događaj je vidljiv samo onda kada pratimo direktan sudar dvije različite vodene mase, i on je sličan sipanju mlijeka u kafu. Prvo nam se učini da se mlijeko neće izmješati sa kafom ali se naposlijetku to dogodi. Ista stvar je sa ovim "čudom".

Da li Muhammed govori o vodama Atlantika i Sredozemlja? Ne! Ne postoji spomen na to u Kur`anu. To mogu biti bilo koje dvije vodene mase. Da li je ovaj fenomen bio nepoznat ljudima prije Muhammeda? Ne! Ovo je prilično primjetan fenomen. Svako ko je i jednom vidio delte gdje se rijekom nošeni talog uliva u more mogao je ovaj "fenomen" prepričavati dalje. Muhammed nije plovio mnogim morima, ali nema razloga vjerovati da za ovaj fenomen nije čuo od znatiželjnika koji su ga vidjeli. Poznato je da svi pomorci i avanturisti vole pričati o svojim dogodovštinama i iskustvima, stoga ovaj ajet nije čudo. To je izjava jednog znatiželjnog čovjeka koji je bio impresioniran onime što je vidio, ali nije mogao objasniti šta se iza toga krije pa je to djelo pripisao Allahu.

Ajet 25:53 se čini jasan, Muhammed ne govori o dva mora slane vode.

"On je dvije vodene površine jednu pored druge ostavio - jedna je pitka i slatka, druga slana i gorka, a između njih je pregradu i nevidljivu branu postavio."

Voda u Atlantiku i Sredozemnom moru je slana. Stoga se ovaj ajet ne odnosi na bilo koja dva mora, nego na estuare gdje se jedan rukavac mora širi i ulazi u kopno gdje se susreće sa rijekom. U ovom slučaju, kao što svako normalnog razuma zna, vode se miješaju a "fenomen" o kome govorimo je simpatičan za gledanje jer je zanimljivo vidjeti kako dvije vode razločite boje dodiruju jedna drugu. Ovi ajeti su sami od sebe dokaz da je Muhammed bio veoma neuk čovjek jer su ljudi hiljadu godina prije njega znali objasniti ovaj kvazi-fenomen, te ga je pripisao Allahu.''

Sve pojave u prirodi su fenomeni koje je Bog uspostavio, medjutim mehanizam gore navedenog ''cuda'', je uveliko bio razjasnjen vekovima pre nego sto se Muhamed rodio.
 
bibleboyDate: Tuesday, 2011-12-20, 1:33 PM | Message # 40
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
Veliki prasak

''Suprotno onome što islamisti propagiraju, Arabija 7-og stoljeća nije bila u potpunoj izolaciji od vanjskog svijeta. Historija nam govori da su Arapi komunicirali, i trgovali naširoko, i tako dolazili pod uticaj kultura svojih susjeda. Arapi su tada vjerovali u ono što su im nametali njihovi susjedi, a to je jedna jedinstvena teorija stvaranja svijeta, prihvaćena od strane Sumerana i Egipćana koja je bila potpuno ista, samo sa drugim imenima kao Bogovima.

Na sljedećoj mapi možete vidjeti da izolacije od ostatka svijeta uopšte nije bilo
http://arabianwomen.nielsonpi.com/images492/GeneralMap.gif

Posljednjih nekoliko decenija, tzv. "učeni muslimani" su počeli tvrditi da Kur`an direktno poziva ne teoriju velikog praska u sljedećem ajetu:
Q21:30 Zar ne znaju nevjernici da su nebesa i Zemlja bili jedna cjelina, pa smo ih Mi raskomadali, i da Mi od vode sve živo stvaramo? I zar neće vjerovati?

Ovaj ajet očigledno govori o Zemlji i Nebu, tako da se jednostavno nikako ne može povezati sa Velikim praskom koji objašnjava šta se desilo prije stvaranja Zemlje. Ajet se može obrazložiti kao arapski pandan mitovima pomenutim gore u tekstu, uz novog glavnog lika, Allaha. Također, dovoljno je napomenuti da je model Velikog praska na koji se pozivaju "učeni muslimani" predvidio starost Kosmosa na 14 milijardi godina, dok je Zemlja, utvrđeno je, stara 4,5 milijardi godina.

Ajet iznad je dokaz da Allah dijeli mišljenje arapskog svijeta 7-og stoljeća, u njihovim vjerovanjima, što nas još jednom potiče na zaključak da Kur`an nije knjiga čuda.''
 
bibleboyDate: Tuesday, 2011-12-20, 1:49 PM | Message # 41
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
''Aristotel (384-322 pr.n.e.) je razmatrao oblik zemlje, i pretpostavio njen sferičan oblik. Jedan od njegovih argumenata je bila činjenica da tokom pomračenja mjeseca, kako mjesec ulazi ili izlazi iz zemljine sjenke, oblik sjenke viđen na mjesecu je uvijek kružan, a samo sferičan oblik proizvodi kružnu sjenku. Da je zemlja ravna ploča, ovo se ne bi moglo desiti. A osim što je utvrdio oblik zemlje (2400. godina prije nego to Naik tvrdi) on je po pomračenju mjeseca morao znati i to da mjesec reflektuje svjetlost, jer je pokriven (pomračen zemljinim presijecanjem sunčevih zraka) bio potpuno taman.''

Kur`an drži da je zemlja ravna, te da nema nikakvih indicija da pretpostavlja njen stvarni oblik.

''1. Sutehat: Ako želite da opišete nešto ravno na Arapskom jeziku, nema bolje riječi koju možete upotrijebiti od ove. Sateh znači ravan, sutehat znači izravnat.

Q. 88:20 i Zemlju - kako je prostrta (izravnata)?!

2. Bisata: također znači ravan. Arapska riječ bisata znači ravna plahta ili tepih.

Q. 71: 19 Allah vam je zemlju učinio ravnom, (poput tepiha)

3. Madda: znači širiti neku površinu dok ne postane ravna, kao što se dešava sa kuglom tijesta koju možemo izravnati tako što je širimo.

Q. 13:3 On je Zemlju ravnom učinio (raširio) i na njoj nepomične planine i rijeke stvorio i od svakog ploda po par, muško i žensko, dao; On dan zastire noću. To su doista dokazi ljudima koji razmišljaju.

Q. 15:19 A Zemlju smo Mi izravnali (Madda) i po njoj nepomične planine razbacali i učinili da na njoj sve s mjerom raste,

Q. 50:6-7 A zašto ne pogledaju nebo iznad sebe? - kako smo ga sazdali i ukrasili i kako u njemu nema nereda! A Zemlju smo izravnali (Madadnaha) i po njoj nepomična brda pobacali i dali da iz nje niče raznovrsno prekrasno bilje,

(ovdje se radi o još jednoj kontradikciji jer brda i planine kao što znamo rastu ili se smanjuju)''
 
bibleboyDate: Friday, 2011-12-23, 8:42 AM | Message # 42
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
Sotona je onaj koji zavodi i vodi ljude u Suri 4:119-120, a Allah to cini u Suri 16.93.
 
bibleboyDate: Sunday, 2012-01-01, 9:08 PM | Message # 43
Major general
Group: Administrators
Messages: 335
Reputation: 1
Status: Offline
Rece jedan Musliman odgovarajuci na svoje vlastito pitanje pored ostalog sledece:

''Pa sta je to Muhammed radio pored objave, sta mu je bio jos dokaz poslanstva??

Bila su mu cuda, koja je Bog radio preko njega, isto kao sto je radio Bog preko Mojsija i Isusa, ovaj rastavljao more a ovaj ozivljavao mrtve, a kod Muhammeda su cuda bila sledeca.

1. Rascijepio mjesec na dva dijela, odvojio i sastavio, isto kao Mojsije more, to su vidjeli svi koji su gledali tu noc i vjernici i nevjernici, pa su ga nevjernici optuzili da je madjionicar da ih je ocarao svojom crnom magijom.

Oziljke od rastavljanja mjeseca mozemo vidjeti vjerovatno na ovoj slici


Bog kaze o tom dogadjaju u Kuranu:

1. Bliži se Čas (Sudnjeg dana) i Mjesec se raspolutio!
2. a oni, uvijek kada vide čudo, okreću glave i govore: "Crna magija/Čarolija neprestana!"
3. Oni ne vjeruju i povode se za prohtjevima svojim, a sve je već određeno.''
Sura 54:1,2,3

Ima li u ovome ozbiljnoasti? Meni sve to deluje jako naivno.
 
Forum » Test category » Test forum » Protivrecnosti (ako se dokazu) u Kur'anu
Page 3 of 3«123
Search:


Copyright MyCorp © 2016
Free website builderuCoz