Ево још једне промене у свештенству за некога кога не видимо ни у Тори Мошеовој. Али није битно. Оно што видимо је да се свештенство може променити, а свештеничка упутства могу да се мењају у зависности од тога које је свештенство надлежно. Дакле, овде долазимо до четрдесет петог поглавља Језекиља, почевши од двадесет и првог стиха.
Иехезкел (Езекиел) 45:21-23
21 „Првог месеца, четрнаестог дана у месецу, светкујте Пасху, празник од седам дана; бесквасни хлеб ће се јести.
22 И тога дана ће кнез [ хебрејски: наси ] припремити за себе и за сав народ земље бика за жртву за грех.
23 У седам дана празника нека принесе Господу жртву паљеницу, седам јунаца и седам овнова без мане, сваки дан седам дана, и јаре сваки дан за жртву за грех.
Ово је храм који још није изграђен. Ово није антимесијин храм. Антимесијин храм долази и биће овде пре Језекиљевог храма. Ово је храм који ће доћи после невоље. После Армагедона и после окупљања једног дана ћемо градити. Сигуран сам да не за живота, али ћемо поново изградити храм. И биће другачији лик који се чак ни не појављује у Тори Моше. И та особа се зове Наси (принц или председник). То је у основи уставни принц. Он ће бити уставни монарх са ограниченим функцијама све док поштује Тору. Али приметите поново, специфичности Торе могу се променити у зависности од ситуације. О томе причамо у Влади Торе .
Где је Израел у свом извршавању мисије успостављања глобалног краљевства за Јешуу? То је питање.
Ако још увек очекујете да ће Јешуа бити овај принц, прочитајте откровење и студију о последњим временима . Такође можете гледати Ревелатион Симплифиед . Али поставите себи питање. Знамо да је Јешуа Принц мира, знамо да је Јешуа Цар Шалом. Али Цар је другачија реч од Наси. Ово је другачија врста принца . Јешуа је Цар Шалом, а ово Наси. И Наси ће припремити за себе и за све људе у земљи бика за жртву за грех. То није Јешуа јер је Јешуа био ово безгрешно беспрекорно јагње. Он не треба да припрема жртву за грех за Себе. Дакле, знамо да ово није Јешуа. Ако вам треба више информација о томе, прочитајте Откровење и крајња времена или гледајте Откровење поједностављено на нашем ИоуТубе каналу. Имају већину истих информација, али свака је мало различита.
Много је ствари које се мењају у Језекиљу. Видимо промене у свештеничким постригама. Дошло је до промена у земљишним парцелама. Постоје промене у томе ко служи у олтару. Много је промена које долазе у игру у Језекиљу, а које се не помињу у Мошеовој Тори. Постоји разлика између то двоје. Али шта ћемо да радимо? Хоћемо ли избацити Језекиља? Хоћемо ли избацити пророке? Не могу то да урадим.
Једна од промена коју видимо је да имамо Насија (уставног, наследног принца) који служи пред олтаром, иако се у Тори не помиње Наси. Оно што људи заборављају у целој овој ствари је шта је Тора и то се не учи у Месијанском покрету. Зато што су већина ових независних лидера и учитеља у основи продавци књига или они сами тргују својим службама, а не граде уједињено краљевство за Јешуу. Оно што људи не разумеју је оно што је Јешуа одувек желео. |