Site menu |
|
|
Our poll |
|
|
Statistics |
Total online: 10 Guests: 10 Users: 0 |
|
Login form |
|
|
|
03.01.2009.
LETEĆI TANJIRI - NAJSTROŽE ČUVANA TEHNOLOGIJA (PRVI DEO)
Piše: Ivona Živković
"Moja mašina za letenje neće imati ni krila ,
ni propelere. Možete je videti na zemlji i da nikada ne pogodite da je
to letilica. Biće u stanju da se kreće po volji kroz vazduh u svim
pravcima savršeno bezbedno”. Ovo je izjavio Nikola Tesla za "The New
York Herald Tribune”, 15.oktobra 1911.
Da li je to bio Teslin opis letećeg tanjira? Na kom principu bi
mogla da leti takva mašina? Tesla je verovatno imao neke ideje,
nacrte, zabeleške o tome? Gde su ti dokumenti završili? Da li je neko
po njegovim idejama kasnije tako nešto i napravio?
Teško je poverovati da ozbiljnih pokušaja da se napravi leteći
tanjir nije bilo. Sam fenomen čigre koja kada se jako zavrti savladava
Zemljinu gravitaciju, dovoljno je izazovan. Isto je i sa popularnim
"frizbijem” koji je dobio naziv po svom izumitelju.
Konačno, u periodu od 1920. do 1970 prijavljen
je najveći broj čudnih letilica kada su očevici tvrdili da su na nebu
videli nešto što je bilo u obliku letećeg tanjira ili izduženog valjka i
kretalo se veoma brzo, uz jak sjaj, čak menjajući i oblik i boju.
Najviše ih je bilo iznad SAD, ali i u Evropi. Nikada nije identifikovan
ni jedan takav objekt kao leteći tanjir, pa se i danas vode kao
neidentifikovani leteći objekti (NLO).
Popularni magazini vole da ove pojave tumače kao vanzemaljske,
pripisujući vanzemaljcima veoma naprednu tehnologiju. Čak su se
pojavili i "insajderi” iz FBI i CIA, nekadašnji tajni agenti, koji su
tvrdili da američka vojska skriva vanzemaljske letilice koje su se,
navodno, srušile na Zemlju. Pod oznakom "top secret” proučava se
njihova moćna tehnologija izrade letećeg tanjira.
Da li se, ipak, sve ovo plasira namerno kako bi se zamaskirala
istina - da su mnogi modeli letećih tanjira već odavno napravljeni i
testirani i to korišćenjem tehnologije ovozemaljskih naučnika, a koja
javnosti još nije predstavljena?
Danas se najviše spekuliše sa time da je
tehnologija izrade letećeg tanjira zataškana i čuva se kao najstroža
tajna, jer bi komercijalizacija ovakvih letilica ugrozila profit
automobilske i avio industrije, kao i trgovaca naftom. Letećem tanjiru
nisu potrebne ogromne količine nafte kao današnjim avionima. Kao što
ćemo videti tehnologija koju je prihvatila današnja civilizacija u
potpunoj je suprotnosti sa prirodnim zakonima i današnji avioni i rakete
moraju da savladaju ogroman otpor.
Tehnologija izrade letećeg tanjira koristi
princip potpune usaglašenosti sa prirodnim zakonima i leteći tanjir, ne
samo da ne savladava prirodne sile kao što je na primer gravitacija, on
ih koristi kao silu potiska, a energiju za napajanje koristi iz etera
(jonosfere).
Danas je poznato i da su Nemci neposredno pre i za vreme Drugog
svetskog rata eksperimentisali sa potpuno novim konstrukcijama
letilica, pa postoje i podaci da su pokušavali da naprave leteći
tanjir.
Da je ovu tehnologiju prisvojila američka vojska, ali i Sojveti i
da se i dalje čuva kao tajna, postoje takođe spekulacije onih koji su
ovu materiju proučavali. Više nije tajna da su najveći nemački
istraživači baš ovih projekata, nakon rata krišom prebačeni u SAD
tajnom operacijom "Paperclip”. Nalog za ovaj transfer dao je predsednik
Truman. Cilj je bio da se iz nemačkih mozgova izvuku sva moguća znanja
za izradu najmoćnijeg oružija.
U američkoj vojnoj bazi Fort Bliss u Teksasu radilo je u jednom
trenutku čak 118 nemačkih raketnih stručnjaka, kao i inženjera koji su
radili na letećim tanjirima.
Ipak, ono što će najviše iznenaditi sve one koje tragaju za
istinom o letećim tanjirima je fizički princip koji ove letilice
koriste za letenje, jer se on bazira na potpuno drugačijem tumačenju i
primeni prirodnih sila.
Najveća maska za istinu je i Ajnštajnova teorija relativiteta i
njegovo verovanje da je svetlost najbrža i nedostižna, te da su vreme i
prostor zakrivljeni. Nobelova nagrada i mediji načinili su od Ajnštajna
genija, iako je on u naučnim krugovima oduvek smatran običnim
šarlatanom. Ajnštajn se klonio od najvećeg broja naučnika toga vremena
vešto izbegavajući svaku naučnu raspravu. Njegovo ime i ideje isticali
su drugi.
"Na pragu smo 21.veka, ali naše razumevanje porekla inercije, mase i
gravitacije i dalje ostaje isto kakvo je bilo vekovima – jedna velika
zagonetka”, napisao je decembra 2000. Veselin Petkov u svom radu: "Da
li fizika 20. veka ima načina da otkrije prirodu inercije i
gravitacije?"
Ovi fizički principi su većini ljudi, čak i fizičarima, i danas
zagonetni. Razlog za ovo je višedecenijsko skretanje pažnje naučnika,
koji proučavaju fundamentalne prirodne zakone, na sasvim suprotnu
stranu. Razlog je - politika kontrole uma. Jer, ukoliko se neka
tehnološka rešenja zataškaju, a teorijske postavke fundamentalne fizike
namerno iskrive, čitave generacije naučnika praktično uče fiziku na
pogrešnim temeljima tako da nikada ne uspevaju da uhvate pravu nit koja
bi sve lako povezala.
Tako pravo znanje imaju samo odabrani - Iluminati (prosvetljeni). Njihovi predvodnici su u krugovima jezuita.
LETEĆI TANJIR KAO MOĆNO ORUŽIJE
Danas je malo poznato da je 25. februara 1942. iznad Los Andjelesa
viđen neidentifikovan leteći objekt što je tada izazvalo veliku uzbunu i
masovnu paniku. Američka vojska je zamračila čitav grad i na objekat u
vazduhu ispaljena je kanonada iz protivavionskog oružija. Šrapneli su
padali usred grada. Moćni vojni reflektori su dugo pretraživali nebo
svetlosnim snopovima i "uhvatili" ono što se vidi na slici levo. O
uzbuni su izvestile i novine. Nikada kasnije nije objašnjeno kakva je
letilica bila u pitanju i da li je srušena.
Britanski pilot Kenet Arnold je leteći iznad
Pacifika iz pravca severozapada video 1947. neobičan leteći objekat
koji je nakon spuštanja na zemlju skicirao. Niko do tada ništa slično
nije video. Mnogo godina kasnije ispostavilo se da je Arnoldov crtež po
sećanju bio prilično verna ilustracija letilice sa jednim krilom u
obliku slova "V" nemačkih dizajnera braće Horten nazvana Horten
parabola. Ali, ova letilica sigurno nije bila vrhunac nemačke
vazduhoplovne tehnologije. Vrhunac je mogao biti samo leteći tanjir.
Navodno, jedan od saradnika braće Horten, koji je ostao anoniman i
nakon rata otišao u SAD, otkrio je i skicu jednog njihovog projekta –
letilice u obliku diska. Ova skica, međutim nema nikakve potpunije
tehničke detalje.
O tajnim nemačkim projektima na izradi letećeg
tanjira prvi je pisao Rudolf Lusar u svojoj knjizi "Nemačka tajna
oružja Drugog svetskog rata” iz 1950. Lusar je bio major u nemačkoj
vojsci u tehničkoj jedinici. Na osnovu njegovih podataka i mnogi drugi
autori su kasnije pokušali, na osnovu parcijalnih informacija, da
dokuče nešto više o tome. Iz svih ovih izvora danas znamo da su najveći
nemački mozgovi angažovani na tome bili braća Horten, Rudolf Šriver,
Ričard Mite, Viktor Šauberger, Jozef Andreas, Artur Sak...
Neki su bili samo idejni tvorci, a neki su projekte razvijali
dalje, a postoje i informacije, veoma šture, o uspešnim testiranjima.
Ali, do preciznih podataka je i nakon 60 godina od rata nemoguće doći.
To je i danas, izgleda, najčuvanija tajna na svetu. Ali, ima mnogo spekulacija.
Još pre dolaska Hitlera na vlast pojedina nemačka tajna društva
kao "Tule”, "Vril”, "Geštaltisti”, "Ljudi Crnog Kamena”, svi koji su
zapravo i učestvovali u stvaranju nacističke ideologije, bili su
opsednuti pravljenjem superiorne letilice koja bi radila na principu
implozije - drevnog učenja o božanskoj sili koja je čisti dar prirode i
u potpunom skladu sa njom. Da ove ideje potiču iz jezuitskih krugova,
veoma je logično, ako znamo da i danas jezuiti imaju kontrolu nad radom
NASA i kompanije Lockheed Martin koja je glavni proizvođač letilica za
NASA. Ovo je otkrio istoričar Avro Menhetn.
Finansiranjem nemačkog Trećeg rajha i njenoj dugoj i temeljnoj
vojnoj pripremi za rat, ukazala im se prilika da neke od ovih zamisli
pokušaju da realizuju. Vodeći nacistički lideri su bili pripadnici
katoličke crkve, dok su stvarni nacionalisti i patriote koji su uvučeni u
ovu perfidnu ideologiju Trećeg rajha, stradali. Posebno oni
protestantske vere. Dakle, Treći rajh nije bio projekat nemačkih
nacionalista, već internacionalista u cilju rušenja nemačke i stvaranja
Novog Svetskog Poretka. Nakon rata oni su se prebacili u SAD, koloniju
katoličke crkve.
Hitler je doveden na vlast kao član društva "Tule” i neka
saznanja o ovim tajnim učenjima je očito imao. Pre nego što je doveden
na vlast, kao i sve političke marionete, bio je na obuci u Londonu, gde
je verovatno podučen u držanju primamljivih političkih govora. Zato se
veoma zainteresovao za jednog umnog i radoznalog prirodnjaka, filozofa i
izumitelja koječega, Austrijanca, Viktora Šaubergera.
Upravo za njegovo ime se vezuje i ideja za prvu uspešnu konstrukciju letećeg tanjira nazvanog Repulsin.
Napravljena su dva prototipa Repulsin A i Repulsin B.
REPULSIN VIKTORA ŠAUBERGERA
Šauberger je bio neobično sličan Tesli u svojim, za to vreme, veoma
originalnim razmišljanjima koja su osim poznavanja prirode, jer je
poticao iz porodice gde su vekovima svi bili šumari, bio veoma
samouveren i sklon tumačenju sveta - jednostavno posmatranjem prirodnih
fenomena. Prirodu je smatrao savršenom kreacijom.
Posebno ga je fascinirala voda o kojoj je razvio zanimljivu
teoriju razlikujući naelektrisanu - živu vodu i vodu bez elektriciteta
koju je smatrao - mrtvom. Iz ovih razmatranja proističe i kasnije
otkriven efekat Kvanda (Coanda), po kome se voda savija oko zaobljene
površine po kojoj teče. Recimo, mlaz iz česme pod koji stavimo
ispupčeni deo kašike, zaokrenuće se u pravcu zakrivljenosti kašike,
umesto da nastavi da teče u pravcu zemljine teže.
Šauberger je sledio ideje Johana Keplera i znao je za tajna učenja
koju su mogli znati samo "odabrani”. To je bilo znanje o korišćenju
implozije, umesto eksplozije (na kojoj je bazirana današnja savremena
tehnika). Eksplozija oštećuje prirodu i razara je, dok je princip
implozije zasnovan na izvlačenju sile uznutra iz postojeće materije i
energije i njeno delovanje na spoljni svet.
Kod eksplozije energija se oslobađa i izlazi, dok se kod implozije energija pokreće, ali se ne oslobađa.
Sve ovo moramo napomenuti da bi se shvatio princip rada letećeg
tanjira kada je prvi put konstruisan. Vizionarstvo, ali i sudbina
Šaubergera je skoro identična Teslinoj. I o jednom i o drugom geniju
tek danas se otkrivaju neki detalji.
Tesla i Šauberger su bili praktičari i
eksperimentatori, a ne samo teoretičari i obojica su doživeli težak
sukob sa interesima korporativng biznisa koji koristi svoje tajne
službe i špijune da bi se dočepao tehničkih inovacija. Izumitelji koji
se ne potčine i rade isključivo u njihovu korist- bivaju odbačeni,
opljačkani, čak i ubijeni.
Šauberger je kasnije napisao i knjigu "Naš besmislen mukotrpan rad
- izvor svetskih kriza”. Ova knjiga već u samom naslovu govori o tome
kako je današnji svet razvijen sa pogrešnim umovima, pogrešnim
shvatanjem svemira, materije, energije, prirode..., što se, logično,
odražava i na ljudsku zajednicu koja, verovao je Šauberger, mora biti u
skladu sa principima na kojima je organizovan čitav svemir da bi
funkcionisala. Brojni ratovi su dokaz da je ljudska zajednica u
suprotnosti sa prirodnom harmonijom. Čini se da jedina harmonija već
vekovima postoji samo kod vladara iz senke.
Hitler je pozvao Šaubergera 1934. u Berlin gde ga je primio u nameri da mu ponudi da radi za Treći rajh.
Razgovoru sa Hitlerom je prisustvovao i proslavnjeni naučnik Maks
Plank, koji se smatra ocem kvantne fizike. Kada je Šauberger izložio
svoju filozofiju da nauka uvek mora biti usklađena sa prirodom,
uključujući i opasku da Geringova ideja o pokoravanju sveta od strane
Velikog Trećeg rajha može biti veoma kratkog veka umesto da traje
hiljadu godina, Hitler se unervozio, a dva SS agenta su Šaubergera
videla kao neprijatelja. Stanovište Maks Planka je bilo da "nauka nema
nikakve veze sa prirodom”.
Šaubergera to nije uplašilo i vratio se u Austriju bez namere da sa Trećim rajhom na bilo koji način sarađuje.
Međutim čim je Austrija anektirana (marta 1938.) SS je rešio da se
Šaubergeru osveti. Mobilisan je u vojsku iako je tada imao 58 godina i
nateran je da radi na razvoju novog oružija - zapravo letećeg diska.
Njegov rad je nadzirao lično Himler.
Tako je 1940. Šauberger počeo da radi u Beču na konstrukciji
Repulsine, diskoidnog motora, uz pomoć austrijske Kertl kompanije.
On je patentirao to kao svoju ideju 4. marta 1940. Prijavljen je
zbog toga SS-u i smešten u ludnicu. Tada je prinuđen da radi za
"Meseršmit” na vortex tečnom rashladnom sistemu za avionske motore i
kompaniju "Heinkel”.
Da napomenemo i da je čuveni Ernst Hajnkel (Heinkel), koji se
smatra izumiteljem mlaznih motora, na prevaru stekao uvid u nacrte za
mlazni motor koje je pravio Šauberger, i koji je o tome pisao u jednom
pismu svom sinu. Hajnkel je kasnije te ideje tehnički razvijao i
dorađivao, ali nikada nije otkrio odakle mu početna ideja. Tako je
pravi "otac” tehnologije mlaznih motora u stvari Šauberger, koji je
ideju dobio proučavajući mlaz vode. Prvi prototip mlaznog motora
Hajnkela eksplodirao je jer on, verovatno, nije najbolje shvatio do
kraja ideju.
Šauberger je još pre Drugog svetskog rata
izjavio da izuzetno brz supersonični avion treba da bude oblikovan kao
telo ribe iz dubokog mora. Danas ovaj oblik podržavaju američki
"stealth" avioni. B2 upravo nalikuje modelu poznatom kao Horten
parabola. Kako su Amerikanci kopirali nemačku tajnu tehnologiju, ili
bolje kako su je dalje razvijali, možete videti ovde.
Prvi model letećeg tanjira "Repulsin A" bio je napravljen od
bakra prečnika 2.4 metra. Kada je prvi put pokrenut njegov motor,
tanjir je naglo poleteo, udario u krov hangara i razbio se.
Nemačka tajna policija SS, koji je nadzirao ove radove, smatrao je da je Šauberger namerno sabotirao stvar.
Obustavili su dalje eksperimente i otpustili Šaubergera, a
agenti su pokupili svu tehničku dokumentaciju i odneli je na neko drugo
mesto radi daljeg proučavanja.
S obzirom da je iz istorijske revizije Drugog svetskog rata danas
vidljivo da su Hitlera i čitav nacistički aparat finansirali američki i
internacionalni bankari pod kontrolom katoličke crkve odnosno jezuita i
porodica Rokfeler, Šif, Rotšild..., verovatno je da su i SS agenti
radili direktno pod njihovim instrukcijama, te je i ova dokumentacija
nakon rata dospela preko agenata CIA do jezuita i Pentagona.
Nakon rata Šauberger je namamljen, preko agenata CIA, u SAD. Tu
je prinuđen da potpiše ugovor sa jednom američkom kompanijom. (Da li je
iza toga stajao Lockheed Martin?) Ugovor je bio na engleskom jeziku
(iako je on znao samo nemački) po kome kompanija preuzima sva autorska
prava za nazive njegovih izuma, nacrte i dizajn za leteći disk. Onda
je vraćen u Austriju i tu je, nakon nekoliko meseci, 1958. umro.
Godine 1942. napravljen je novi model Repulsin B sa motorom koji
je SS hteo da koristi za svoju bio-podmornicu koju je Šauberger nazvao
"Forelle” (pastrmka), jer je po obliku delovala kao pastrmka sa
otvorenim ustima. Ovaj model je verovatno uspešno i testiran 1942.
Isti tajanstveni izvor, koji je tvrdio da je
radio sa braćom Horten, otkrio je da je testiranje jednog modela
letećeg tanjira obavljeno 1942. godine na poligonu kod Praga. On je to
samo čuo od onih koji su tamo bili. Pretpostavlja se da je to bio model
Repulsin B.
Do podataka o ovome je nemoguće doći jer je u vreme testiranja
čitava okolina bila strogo pripremljena i niko ko je bio u blizini
baze, ni vojnici, ni civili, nije mogao da gleda. Prozori na svim
objektima bili su zasenčeni. Nije bilo izuzetka, pa tako nije bilo ni
svedoka, osim nekolicine ljudi na testu.
Po svedočenjima ovog anonimnog izvora mogao se čuti samo
zaglušujući izuzetno jak rad motora, jer je letilica imala 5 motora –
tri za podizanje i dva za pogon unapred.
Pomenuti disk je, navodno, izvršio uspešno uzletanje i sletanje.
Rad na Repulsinu B nastavljenjen je i nakon 1942. pri tehničkom koledžu za Inženjering u Riosenhugel-u u Beču.
Kada je shvaćeno da Šaubergerov motor sa turbinama može
ubrzavatiti celu mašinu, kako se ona penje više i više u vazduhu sa
potiskom od 10.000 (KS) jednostavno kretanjem vazduha, SS je odbacio
ideju da Šaubergerov motor primeni na bio-podmornicu. Pokazalo se
efektnije da se njime poboljša rad na tajnom Flugkreisel-u na kome je
od 1941. radio Rudolf Šriver.
Repulsin B je radio, ali je letilica bila nestabilna. Ovaj
problem je trebao da reši tim koji je perdvodio Rihard Mite i to
ugradnjom delova koji su se oslanjali na mlaznu tehnologiju. Radovi su
obavljani na poligonu Breslau sa ljudima iz Heinkel – BMW kompanije 1942
i 1943. Veruje se da je Rihard Mite samo unapredio Repulsin tip
letilice.
Evo šta kaže britanac Tim Metjus koji se decenijama bavi letećim tanjirima:
"U svakom slučaju u Pragu je načinjen značajan napredak koji je
fokusiran na aerodromu Gbel. On i danas postoji u Češkoj kao muzej
avijacije i nalazi se na mestu gde su testirani nemački diskovi”.
Metjus kaže da mu je čovek iz arhiva muzeja rekao da su svi
nemački projekti i informacije o njima pokupljeni još 1945. Od tada im
se gubi svaki trag.
Najznačajniji projekt je bio, verovatno, konstrukcija takozvanog diskaviona.
"Najbolja evidencija koja se odnosi na postojanje ovih disk aviona je
konstrukcija letilica "Versuchs 7” i "Versuchs 8” (V7/V8), o čemu je
pisao i nemački magazin "Flugzeug", februara 1989. Tu su opisani
detalji koji se odnose na ove disk-avione po svedočenju jednog očevica
na aerodromu Gbel”.
Ovaj poligon kod Praga su Sovjeti zauzeli oko 10 .maja 1945.
Izvesno je da su Saveznici imali dosta informacija o nemačkoj naprednoj
vazduhoplovnoj tehnologiji o čemu je Metjus napisao i knjigu "NLO
OTKRIĆE”
Malo se zna o visokim performansama ovih letilica, na osnovu
izjava svedoka, osim onoga što je javno izneo vazduhoplovni kapetan
Rudolf Šriver u nekoliko nemačkih novina 1950.
"Šriver kaže da su nacrti bili ukradeni za napravu koju je on
nazvao "leteća čigra” pre propasti Nemačke i tvrdi da bi naprava bila u
stanju da leti brzinom 2600 mph (milja na sat) u radijusu od 4000
milja. U članku se kaže da bi on bio spreman da izgradi jedan za
potrebe US u roku od 6 do 9 meseci”, piše u knjizi "UFO Crash At Aztec”
autora Bila Stajnmana, 1987,
O letećoj čigri više možete videti ovde
Šta se sa ovim dogodilo nakon rata? Veruje se
da su Rusi i Amerikanci imali dogovor da ne obaraju ni jedan disk i
da ne bombarduju nemačke pogone za istraživanje, jer navodno, nisu
perdstavljali pretnju, za razliku od pogona u Pinemunde gde su se
konstruisale i sklapale nemačke rakete i gde je radio Verner fon Braun.
"Eventualni ishod rata bio je izvestan i obe strane su želele ovu tehnologiju kao prioritetnu", tvrdi Metjus.
Metjus veruje da je došlo do sporazuma između
Sovjeta i Amerikanaca i da su i jedna i druga strana došle do podataka o
ovoj tehnologiji.
Ipak, zapanjuje činjenica da su sve beleške o ovim
istraživanjima tako dobro sakrivene od obe strane da predstavljaju
tajnu i 60 godina nakon rata. Nije li to samo dokaz da obe strane
kontrolišu isti mozgovi? Ni danas nije poznato kakvu je ulogu u ovome
odigrao baron Viktor Rotšild, koji se veoma zanimao za naprednu tehniku
i za koga se veruje da je bio agent KGB-a. Ova služba i danas upravlja
Rusijom.
Tehnologija izrade letećeg tanjira je verovatno
dalje usavršavana. Sa tim su išle i brojne probe, koje su očevici
tumačili kao NLO fenomen.
Leteći tanjir snimljen 1964. iznad SAD.
Tako je i američki pilot, Milton Tores, koji danas ima 77
godina, nedavno otkrio višedecenijsku vojnu tajnu, da je u vreme
"Hladnog rata” iznad Engleske , kao pilot RAF-a imao susret sa jednim
NLO i da mu je naređeno da puca.
Bliski susret se dogodio maja 1957. "Meta je bila
ogromna, skoro kao nosač aviona i veoma laka za gađanje”, priseća se
Tores. On je sa svojom eskadrilom uzleteo nakon alarma sa namerom da
leteći objekat istraže i unište. Ali, NLO ga je po indikaciji koju je
imao na radaru pretekao brzinom od oko 900 milja na sat. Tores kaže da
je prema toj letilici on putovao brzinom vozića koji tegli ugalj. I,
naravno, pobegao mu.
Kasnije mu je naređeno da o incidentu nikome ne govori.
Dr. Rihard Mite i njegov tim došli su nakon Drugog svetskog rata u
Kanadu. Tamo su radili na dizajnu letećeg tanjira za kompaniju "A.V.
Roe” na združenom američko - kanadskom projektu koji je zvanično
proizvodio samo funkcionalne "hovercraft tanjire”. Mnogi istraživači
NLO smatraju da je ovaj projekat imao za cilj samo odvraćanje pažnje od
onogo što se stvarno negde na drugom mesto u tajnosti pravilo.
Pretpostavlja se da je dr Rihard Mite u stvari trebalo da napravi
letilicu za vertikalno podizanje i spuštanje VTOL (Vertical Take Off
and Landing) u obliku diska baziranu na njegovim nemačkim radovima na
mašini nazvanoj "mašina radijalnog protoka”, označenoj najpre kao super
tajni projekat nazvan "PROJEKAT SREBRNA BUBA” ili "PROJEKAT Y”. Cilj
je bio da se za vojne potrebe napravi izuzetno brz disk presratač.
Otkriveni papiri o tome datirani su na 1955. godinu.
Brzina koju leteći tanjir može da dostigne i za današnju poznatu tehnologiju je zaista nepojmljiva.
Haunebu I model je prvi nemački tanjir koji je, navodno, testiran još
1934. Poleteo je 60 metara u vazduh, da bi ga pilot onda jedva spustio i
uspeo da pobegne pre nego što se tanjir potpuno raspao. Kasnije je
napravljen Haunebu II i to je 1944. najviše testiran nemački tanjir.
Model Haunebu III je, navodno, napravljen u veličini od 70 metara u prečniku. Trebalo je da izgleda ovako. Nije poznato šta je sa njim bilo.
Iz ovih modela su dalje razvijane Vril letilice, takođe testitrane. Na slikama je model VR7.
Gde su nestali svi ovi modeli i gde se danas čuvaju, javnosti nije poznato.
|
|
Calendar |
« January 2025 » | Su | Mo | Tu | We | Th | Fr | Sa | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|