Wednesday
2024-12-04
6:54 PM
Welcome Guest
RSS
 
My site
Main Registration Login
Blog »
Site menu

Our poll
Rate my site
Total of answers: 59

Statistics

Total online: 100
Guests: 100
Users: 0

Login form

Main » 2013 » August » 13 » Nacin i Plod
9:07 AM
Nacin i Plod
Marianna Mira Maukovich @ Stefan Anastasijevic:''Sve što dobro učinimo je Njegovo delo U nama ne naše delo Njemu, jer to niko nema kapacite kao grešna prljava haljina od rođenja do smrti, što je vrlo bitno razumeti i prihvatiti Njegov čin za nas, umesto nas u korist nas, i činjenicu ko smo mi ustvari.''

Bog mi je svedok da ovo ne razumem sto ste napisali.

Molim te izvini, nisam bila tu prisutna, i sad tek vidim ovo. Nije mi bila namera da ispišem zbunjujuću rečenicu. Često mi se desi da misliom na engleskom i prevodim eto možda sakato. Ali vidim da ti je već dat komentar, pa evo da i ja to klarifikujem. Ovih dana više nego ikad o tome proučavam pa evo ukratko (a to je ustvari drugima možda naširoko, jer sam veliki detaljista);

Evidentno da ovde ima osoba koje više veruju u NAČIN od PLODOVA, a tu je ogromna razlika-sve visi na ovim dvema rečima.

Je li to mi činimo dobra dela koja činimo-jesmo li mi poslušni Bogu-kao način da bi dobili Njegovu blagodat? Ili mi to činimo zato što je Božja blagodat već nama slobodno i besplatno data kroz Isusa Hrista?

Uzmimo pokajanje, kao primer. Nije to nešto što ja moram učiniti da bi Bog bio blagonaklonjen prema meni. Ja se kajem zato što ne želim imati tajni od Nekoga koji me toliko infinitivno voli. Ja želim biti otvorena knjiga. Ustvari, apostol Pavle piše u knjizi Rimljanima:"Ili ne mariš za bogatstvo njegove dobrote i krotosti i trpljenja, ne znajući da te dobrota Božja na pokajanje vodi? " Rimljanima 2:4. Znači i pokajanje je DAR Božji, ne nešto moje.

Način ili plod-su daleko jedno od drugog kao istok od zapada. A plod je produkt jedne druge reči:besplatno. Ja činim što činim jer sam besplatno spasena, što verujem Bogu da me je takvu grešnu otkupi i spasao...

U proučavanju knjige Rimljanima, od vitalne je važnosti da razumemo ovaj predmet kao što je Pavle. A jasno se vidi da je Pavle zaista kristalno razumeo razliku izmešu načina i ploda, što ga izdvaja od skoro svih drugih osoba u Novom Zavetu. On je bio jedinstven sa ovim fokusom. A šta je bio taj fokus? Stvari koje on treba činiti da bi zaradio Božju blagodat? Ne-"Jer nisam mislio da znam što među vama osim Isusa Hrista, i toga raspeta." 1 Korinćanima 2:2. Pavle je to jasno uočio.

Mi nemožemo sebi dozvoliti da se upletemo u klopke dualističnog (dvojnog) razumevanja, u kojem, s jedne strane, Bog nešto čini divno na krstu-ipak još uvek spsenje visi na našoj humanoj moći dobrih dela da činimo ovo, ovo... ili ono.

Šta je rezultat takvog načina razmišljanja?

Rezultat je tragičan: mi ostajemo robovi grehu. Pavle posvećuje celu glavu da nam pomogne da razumemo ovo što je rezultat konfuzije načina i ploda. Mi ostajemo robovi grehu, tako da od same te stvari od koje želimo da se oslobodimo nam se ne dozvoljava, zato što sloboda od greha jednostavno nije moguća-mi to nemožemo postići-bez Božje blagodati u našim srcima.

Kad otkrijemo da se nemožemo osloboditi greha, mi možemo postati ljutiti prema Bogu. Ljuti, zato što što smo još uvek zatvorenici grehu. Ljuti, zato što je izgleda Bog stavio pred nas nemoguće stanje koje nije u stanju da ispuni zahteve da bi bili spaseni.

Ne samo što možemo postati ljuti, već takođe i obeshrabrenbi. Pa budi praktičan-budi iskren sada samnom. Koliko obeshrabreni možemo postati? Ultimalno, mi možemo postati toliko obeshrabreni da prepustimo sebe totalnom rebelu (pobulnjeniku). Ali pre toga, mi možemo iskusiti još nešto. Mi nećemo imati nimalo sigurosti u naše spasenje.

Ovo vodi u "jo-jo" duhovno iskustvo, u kojem-makar ako iskusimo -će nas voditi u i izvan blagodati, u i izvan spasenja. Kad mi napravimo grešku-mi verujemo da smo ispali iz blagodati.

Svi ljudi koji kristalno jasno razumeju načenje Hristove smrti na krstu sa kojom je OTKUPIO sve grešnike nikad ne govore o svojim delima zakona već o delima VERE u Hrista, jer se delima zakona nijendo telo ne opravdava, (jer je to NAČIN da se primi Božja blagodat), već verom u PERFEKTNU HRISTOVU PRAVDU, koja je bespaltno data nama VEROM, pa onda Hristos uliva svoj poslušni život Ocu u nas, da hoćemo da mu činimo ugodno, što mu je volja, što opet Njegovo delo, ne naše Njemu. Onda On Njegov život živi u nama (ako mi to žečlimo), poslušnošću Njegovoj volji što nije NAČIN, već NJEGOV PLOD.

Eto možda su neki po prvi put čuli da poslušnost Božjim zapovestima NIJE način na koji se dobija Božja blagodat, već PLOD već primljene Njegove besplatne blagodati date u Hristu Isusu na krstu, što masa Protestantskih crkva ne uči već stru srednjovekovnu katoličku nauku samo zamotanu u drugu boju parira, da ČOVEK mora nešto učiniti da bi onda Bog... a Bog još pre 2000 god. već SVE učinio za čovečansto, i još uvek čeka da Njegova deca već počnu propovedati Jevanđelje, tu radosnu vest o spasenju...

Ovde u diskusijama je jasno ko razume Božju blaogdat a ko ne jer većina koji ne razumeju uglavnom govore o delima zakona a ne o HRISTOVIM plodovima u ljudima koji MU veruju.

Nadam se da je sad jasnije.

O svemu tome piše u Rimljanima 5, 6 i ostalim glavama, KO to živi Hristov život, grešnik sam ili Hristos u grešniku...

Kad se kristalno jasno shvati da je naše oprvdanje VEROM u Hristova dela, a ne našim delima ili bilo kakvom poslušnošću, onda sve poprimi drugi prizmu koja garantuje mir i radost u duši.
Views: 689 | Added by: bibleboy | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]
Calendar
«  August 2013  »
SuMoTuWeThFrSa
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Entries archive

Site friends
  • Create your own site


  • Copyright MyCorp © 2024
    Free website builderuCoz