0
Šta na Skajpu znači: ''Poslednja aktivnost pre ne...''?ChatGPT said:ChatGPTNa Skajpu (Skype) oznaka ''Poslednja aktivnost pre ne...'' označava da je korisnik bio aktivan na aplikaciji pre određenog vremenskog perioda. Na primer, ako vidite poruku kao što je ''Poslednja aktivnost pre 10 minuta'', to znači da je korisnik poslednji put bio online ili je obavio neku aktivnost u toj aplikaciji pre 10 minuta.Ovaj status pomaže da se stekne uvid u to kada je korisnik bio aktivan poslednji put, što može biti korisno za slanje poruka ili čekanje na odgovor, ali ne znači nužno da je korisnik trenutno online ili dostupan.You said:Ali šta znači to ''ne...''?ChatGPT said:ChatGPTIzvinjavam se na nesporazumu. U kontekstu Skype-a, oznaka "Poslednja aktivnost pre ne..." znači da je korisnik bio aktivan na aplikaciji, ali da vreme kada je poslednji put bio aktivan nije tačno precizirano, već je nešto nejasno.Kada piše "ne...", to obično znači da je Skajp imao problem u prikazu tačnog vremena kada je korisnik poslednji put bio aktivan, pa je sistem ostavio tu prazninu. To može biti zbog raznih razloga, kao što su tehnički problemi sa aplikacijom, ažuriranja, ili problemi sa internet konekcijom korisnika.Ukratko, "Poslednja aktivnost pre ne..." označava da aplikacija nije mogla precizno prikazati kada je korisnik bio aktivan, ali u većini slučajeva bi trebalo da označava da je neko bio aktivan pre nekog vremena, samo što nije tačno određen interval.You said:Da li korisnik može da na Skajpu podesi da se tako prikazuje?ChatGPT said:ChatGPTDa, korisnik može da podesi opciju u postavkama Skajpa tako da njegova poslednja aktivnost bude skrivena ili da se prikazuje kao "Poslednja aktivnost pre ne...". Ovo je povezano sa postavkama privatnosti i statusa na Skajpu.Konkretno, postoji opcija koja omogućava korisnicima da kontrolišu ko može da vidi njihov status aktivnosti (da li su online, kada su poslednji put bili online, itd.). Korisnici mogu: Sakrivanje poslednje aktivnosti: Možete podesiti privatnost tako da drugi korisnici ne vide kada ste poslednji put bili online. Ovo može prikazivati status "Poslednja aktivnost pre ne..." ili jednostavno "nije dostupno". Podesiti ko može videti status: U postavkama privatnosti možete odabrati ko može da vidi vaš status aktivnosti (svi, samo kontakti, ili niko). Dakle, ako je ta opcija omogućena, umesto preciznog vremena kada je korisnik bio aktivan, biće prikazano "Poslednja aktivnost pre ne...", čime se štiti privatnost korisnika.You said:Kod istog korisnika piše na mobilnom telefonu u skajp aplikaciji: ''Poslednja aktivnost pre ne...'', a na lap tpu: ''Last seen days ago''. Kako to istumačiti?ChatGPT said:ChatGPTRazlika u prikazivanju statusa između mobilne aplikacije i desktop verzije Skajpa može biti rezultat različitih postavki privatnosti, tehničkih razlika u prikazivanju ili sinhronizacije između uređaja. Evo nekoliko mogućih razloga:Različite postavke privatnosti na uređajima: Moguće je da korisnik ima različite postavke privatnosti za mobilnu aplikaciju i desktop verziju Skajpa. Na primer, na mobilnom telefonu može biti postavljeno da se prikazuje samo ''Poslednja aktivnost pre ne...'' zbog preferencija privatnosti, dok je na desktop verziji omogućeno da se prikazuje tačan broj dana kada je korisnik bio aktivan. Tehnička nesinhronizacija: Ponekad, zbog različitih ažuriranja aplikacija ili tehničkih problema, statusi mogu biti nesinhronizovani između uređaja. To može dovesti do toga da se na mobilnom uređaju prikazuje manje precizna informacija kao što je "Poslednja aktivnost pre ne...", dok na desktopu dobijete precizniji status sa brojem dana. Različiti vremenski intervali: Moguće je da Skajp na mobilnoj aplikaciji ima drugačiju metodologiju za prikazivanje statusa u realnom vremenu, pa može koristiti izraze poput "Poslednja aktivnost pre ne...", dok desktop aplikacija može koristiti preciznije informacije u odnosu na dane (npr. "Last seen X days ago"). Verzije aplikacija: Različite verzije Skajp aplikacija (mobilna vs. desktop) mogu imati male razlike u načinu na koji prikazuju informacije. Na primer, mobilna aplikacija može koristiti generički izraz zbog manjeg prostora ili ograničenja ekrana, dok desktop verzija može omogućiti detaljnije informacije. Ukratko, razlika u prikazivanju može biti uzrokovana raznim postavkama privatnosti, nesinhronizovanim podacima između uređaja, ili tehničkim aspektima aplikacije. Ako korisnik želi da postavke budu iste na svim uređajima, treba da proveri i sinhronizuje postavke privatnosti i ažurira aplikaciju na oba uređaja.
|