Po Hristu, i pod evanđeoskom dispenzijom; to su bili tipovi, figure i prikaze duhovnih i evanđeoskih stvari:
1) Različita "jela i pića", čista i nečista, zakonom dozvoljena ili zabranjena, bili su amblemi dvaju ljudi, Židova i pogana, jednog čisti, drugi nečisti; ali otkad postanu jedno u Hristu, razlikovanje prestaje, ove sjene više nisu; a isto tako i različite hrane obnovljenih i nerodjenih duša, koje se hrane nečistom hranom, pepelom i ljuštima osjetnih požuda, ili vlastitim djelima, bivšim mlijekom i mesom u Evanđelju, zdravim Kristovim riječima; i isto je čisto meso bilo sjenka samog Krista, čije je meso doista meso i čija se krv doista pije.
2) "Sveti dani", ili "gozbe" Židova, blagdani tabernakula, Pashe i Pedesetnice, bili su Kristovi tipovi; gozba tabernakula, iako je to bila u sje
...
Read more »