Monday
2022-08-08
7:41 AM
Welcome Guest
RSS
 
My site
Main Registration Login
Nastavak V »
Site menu

Our poll
Rate my site
Total of answers: 58

Statistics

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Login form

Da li postoje dokazi u Svetom Pismu da je SEDMI DAN (SHABBAT) kao ustanova uvedena odmah nakon stvaranja sveta?

Dokazi da jeste:
1. Mojsijeva 2,2: ''I svrši Bog do sedmoga dana djela svoja, koja učini; i počinu u sedmi dan od svijeh djela svojih, koja učini;''
1. Mojsijeva 2,3: ''I blagoslovi Bog sedmi dan, i posveti ga, jer u taj dan počinu od svijeh djela svojih, koja učini;''
Rabinski judaizam ovo osporava navodeći Mojsijevo retrospektivno opisivanje toga događaja kao kontradokaz, to jest da subota nije odmah tada bila uvedena kao praznik.

1. Mojsijeva 4,3: ''A poslije nekoga vremena dogodi se, te Kajin prinese Gospodu prinos od roda zemaljskoga;''
1. Mojsijeva 4,4: ''A i Avelj prinese od prvina stada svojega i od njihove pretiline. I Gospod pogleda na Avelja i na njegov prinos,''

U daljnjem tekstu Svetog Pisma vidimo da se tako nešto šinilo subotom.
Jezekilj 46,12: ''A kad knez prinosi dragovoljnu žrtvu, paljenicu ili zahvalnu, od svoje volje Gospodu, tada neka mu se otvore vrata koja gledaju na istok, i neka prinese žrtvu svoju paljenicu i zahvalnu, kako čini subotom; potom neka izide, i vrata neka se zatvore kad izide.''

1. Mojsijeva 7,10: ''A u sedmi dan dođe potop na zemlju.
1. Mojsijeva 8,10: ''I počeka još sedam dana, pa opet ispusti golubicu iz kovčega.''
1. Mojsijeva 8,12: ''Ali počeka još sedam dana, pa opet ispusti golubicu, a ona mu se više ne vrati.''

Dokazi da je već na samom početku sveta bio uspostavljen luno solarni kalendar sa svoje tri vremenske jedinice (godina, mesec i SEDMICA (ŠABAT):

1. Mojsijeva 1,14: ''Potom reče Bog: neka budu vidjela na svodu nebeskom, da dijele dan i noć, da budu znaci
vremenima i danima i godinama;''

1. Mojsijeva 5,3: ''I poživje Adam sto i trideset godina, i rodi sina po obličju svojemu, kao što je on, i nadjede mu ime Sit.''

1. Mojsijeva 8,13: ''Šest stotina prve godine vijeka Nojeva prvi dan prvoga mjeseca usahnu voda na zemlji; i Noje otkri krov na kovčegu, i ugleda zemlju suhu.''
1. Mojsijeva 8,14: ''A drugoga mjeseca dvadeset sedmoga dana bješe sva zemlja suha.''

1. Mojsijeva 29,27: ''Navrši nedjelju dana s tom, pa ćemo ti dati i drugu za službu što ćeš služiti kod mene još sedam godina drugih.''
1. Mojsijeva 29,28: ''Jakov učini tako, i navrši s njom nedjelju dana, pa mu dade Lavan Rahilju kćer svoju za ženu.''


U ovim stihovima vidimo da je i pre Mojsija bila poznata veća vremenska jedinica od godine (Subotna godina), izvedena prema sedmičnom ciklusu.
1. Mojsijeva 41,29: ''Evo doći će sedam godina vrlo rodnijeh svoj zemlji Misirskoj.''

1. Mojsijeva 41,30: ''A iza njih nastaće sedam gladnijeh godina, gdje će se zaboraviti sve obilje u zemlji Misirskoj, jer će glad satrti zemlju,''

 

Ako ispunjenje zakona od strane Isusa Hrista za vernika praktično znači da zakon od tog trenutka više nije na snazi, to jest da ga ne treba dalje obdržavati, u čemu je onda razlika od bukvalnog ukidanja zakona, jer se svodi na isto pošto oba čina imaju za rezultat njegovo uklanjanje? Ja tu vidim jedinu razliku u tome što je zakon ostvaren od strane Isusa Hrista i te zasluge pripisane vernima, stoga su oni time spaseni u suprotnom ostali bi izgubljeni. Međutim, Hristos kaže da ni jedno slovce neće nestati dok se sve ne ispuni, a da li je sve ispunjeno do sada što treba da se ispuni? Opet bih i sebi i drugima postavio pitanje može li se zakon parcijalno ukidati, odnosno da se postepeno ostvaruje i da se samo ostvareno ukida, a ostatak da čeka svoje ostvarenje da bi i on bio ukinut? Ili će zakon biti ukinut kada se u kompletu bude ostvario od strane Isusa Hrista. Dakle, tu su moguća dva odgovora, ali koji od njih je u skladu sa Svetim Pismom?
Uzmimo kao primer čoveka koji za vreme svog vozačkog veka nije napravio ni jedan prekrsaj u saobraćaju. Da li je time ukinut zakon o saobraćaju? Ne. Zašto zakon nije uklonjen? Pa zato što postoje drugi učesnici u saobraćaju koji krše taj zakon i uopšte zato što postoji saobraćaj gde su prekršaji mogući. Isus nije učinio ni jedan prekšaj, ali to nije ukinulo zakon u smislu da više ne važi. Šta je onda od onoga što piše u Tori i Proročkim knjigama ''nestalo''? Nestalo je ono što je ukazivalo na Isusa Hrista. Da li je Božiji moralni zakon ukazivao na zrtvu Isusa Hrista i na pojedine faze njegove Misije odnosno plana spasenja ljudi i rešenja problema greha. Nije. Iz svega toga možemo da kažemo da je iz Tore i Proroka ''nestalo'' sve ono što je simbolički upućivalo na Njega i Njegovu Misiju. Da li je ta Misija završena? Znamo da još nije. Kada bude završena ''ukloniće'' se i poslednji delovi iz Tore i Proroka koji su se odnosili na Mesiju i Njegovo delo.

Pokret PUT imaće mrežnu strukturu.
Mrežna organizacija je skup autonomnih jedinica koje se ponašaju kao samostalni entiteti.

 

PREDNOSTI I NEDOSTACI MREZNIH ORGANIZACIJA

 

-Prednosti        - globalna konkurentnost

 

                         - fleksibilnost

 

                         - redukovani administrativni troškovi

 

-Nedostaci       - nedostatak direktne kontrole

 

                        - mogućnost gubljenja dela organizacije

 

                        - lojalnost članova slabi


Članovi malih grupa ce moći da kontaktiraju vodeće telo ukoliko zapaze neprincipijelno ponašanje drugih malih grupa. Nas treba da povezuje ideja koju smo otkrili u Bibliji. I sve one grupe koje odstupe od toga neće se smatrati regulanom jedinicom pokreta PUT.

 

 

U slavu Adonaja, Biblijskog Boga.


Napisao: Miloš Popadić
Na Severu Backe, 2013.

Calendar
«  August 2022  »
SuMoTuWeThFrSa
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Site friends
  • Create your own site


  • Copyright MyCorp © 2022
    Free website builderuCoz