Thursday
2022-12-01
9:40 AM
Welcome Guest
RSS
 
My site
Main Registration Login
Nastavak VII »
Site menu

Our poll
Rate my site
Total of answers: 58

Statistics

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Login form

Оно чему су били сведоци било је стварно: ветар Јахвин, чије смо вероватно значење већ испитали на почетку овог поглавља, одвео је Елијаханда и физички га могао бацити негде у околину, која се састојала од планина и долина. У почетку Елизеј наређује тему не да изврши било какву потрагу, али се потом уступи уговорима својих колега. Потрага траје три дана, али без резултата: Илија је трајно нестао, довела га је на небеса кола Јахвеа. Дакле, ово је најављени догађај, који су унапред знали укључене стране и зато су га планирали Елохими који су одлучили да заузму Илију с њима.Као и обично, конкретност епизоде ​​документована је многим детаљима које намешта прича: Путовање; сусрети са ученицима пророка који су упутили изненађена питања Јелисеју; прелазак Јордана уз следбенике који се држе подаље од места где се догађај такође догађа; њих двоје ходају када се кочија умеша; и, коначно, потрага за Елијом због конкретности догађаја. Три дана, не трудећи се преко брда и небеса, не тражи некога ко је киднапован само у визији или сну! 25

146

Отмица Еноха

Привилегија путовања Елохимовим машинама није била искључиво Илија: у ствари патријарх Енох је већ имао прилику! Енох је био шести Адамов потомак из родослова Сетита, син Јарда, он је пак отац Метузалем, Нојев деда . Постанак 5: 22-24 пише: «и Хенох ходаше [напред-назад] с Богом»; «пошто је Метусклаха [Метузалема] створио триста година»; «и роди синове и кћери»; «и све дане [све време ] од Еноха био је триста шездесет и пет година »;« и Хенох је ходао [напред и назад] с Богом »;« и [више није био] он зато што га је Бог одводио ». Дакле, Енох би отишао с Богом , без умирања: традиција је очигледно била широко позната и прихваћена, јер је преузета у Сирациду (44:16) и Посланици Јеврејима из Новог завета (11: 5). Могло би звучати непримерено говорити о „отмици“, јер се у тексту каже да је Енох ходао са Елохимима, а глагол прати одређену наредбу, која подвлачи интензитет и понављање радње. Из тог разлога, значење се може ефикасно представити ходајући „напријед-назад“: укратко, аутор нам каже да је то била стална и поновљена реакција. Штавише, књига Постања врло је кратка у опису приче, која је уместо тога детаљно испричана у апокрифним патријарховим књигама. Потоња описује путовања која путује у пратњи анђела званих „Вигилантес“ (термин који подсећа на Сумерски чувари и египатски Нетеру ...). Укратко их анализирамо: Енох се успиње на небо у дивном дому где упознаје Божју Велику славу; Одвођен је на различита места, укључујући и под земљу; Лети у пустом селу, доминира ватра; Затим се креће у различитим правцима према крајевима Земље; 147 Даје му серију астрономских знања о поретку космоса, сунцу, месецу и његовим фазама, лунарној години, ветровима (који су Елохимима били широко доступни, јер су били свемирски путници!).

                                                                                            Друга кратка закључна напомена

Намерно зауставите се овде, не узимајући у обзир даље апокрифне текстове, јер је наша обавеза да користимо текстове званично прихваћене од хришћанске религије за које се сматра да су истинити, оправдани и „надахнути од Бога“ (чак и ако је „сумњиво“ промењено да не прихватите оно што нам кажу једноставно и јасно: Елохим се кретао на летећим машинама!).


Зецхариах

Зецхариах је уврштен у такозване „мале пророке“, дефинисане као сухо на основу количине текстова који им се приписују: дакле, то није квалитативна оцена. Заправо, то не може бити тако, јер су пажљива и упоређена читања јеванђеља сведоче да је пророк Исус највећи део сопственог проповедања заснивао на доктринама таквих претходника, које је често цитирао. Захарија, чије име значи „Јахве је подсетио“, припада, заједно са Хагајем и Малахијом, групи пророка перзијског доба; на крају шестог века п.н.е. -17); Четири рога и четири занатлије (занатлије) (Зах 2: 1-4); Човек са низом за мерење града Јерусалима (Зах 2: 5-17); Прочишћење свештеника и Зерубабелово обећање о обнови храм (Зах 3: 1-10 и 4: 6б-10); Свећњак са две маслине (Зах. 4: 1-6 и 10б-14); Мегхиллах (свитак) и летећа ефа (Зах 5: 1-11); 148 Четири летећа кочија између две планине бакра (Зах 6: 1-15). Размотрићемо последња два блока, јер су они посебно значајни. Одједном можемо одбацити да је оно што смо прочитали резултат сна или визије, будући да је мало раније пророк (Зах 4: 1) изјавио: „вратио се малах који разговара са мном и пробудио ме као човека који се пробудио из сна“. Са овим појашњењем, које гарантује да је пророк сигурно био будан, сада гледамо на Захарију 5.1-11.Мегхилла и Ефа: Неидентификовани летећи објекти ... Захарија (5: 1) говори у првом лицу и каже: И вратио сам се и подигао очи Да је „вратити се и учинити нешто“ је хебрејска фраза која се често користи да се каже да „нешто поново радиш“: дакле, право значење израза је „Поново сам подигао очи“. Затим наставља: ​​и овде сам видео летећи колут (цилиндар) Малах га пита шта види (Зах 5: 2), а он одговара: 149 Ја видим летећи колут Термин мегхиллах означава свитак, смотану књигу о папирусу, укратко било који цилиндрични предмет, и тако је призор јасан: пророк је будан, подиже очи и угледа летећи цилиндар; он не сумња, до те мере да то потврди малахима који поставе питање. Предмет је тада толико конкретан и стваран да Зацхари чак прецизира његову величину: дужина му је била унутар двадесет лаката, а ширина унутар десет лаката имао дужину од око 50 центиметара, односно 18 инча, тако да имамо „летећи цилиндар“ отприлике 30 стопа и 15 стопа ширине! Тада је Захарија још једном позван да подигне очи да погледа шта се приближава (Зах 5: 6), али овај пут он поставља исто питање анђелу (малах), а последњи одговор одговара да је то „узлетање ефе“ ( Х `СА лАбЈС). Ефа је била јединствено мерило за зрно и одговарала је око 40 литара флоурора приближно величине једног грмља. У овом тренутку приче неко се пита шта је 150 тачно је био овај предмет очигледне свакодневне употребе, који би заправо могао излазити аутономним покретом.Версе 7 све то јасно објашњава: долази прстен (диск) олова који се подиже на небу и ово једино женско седење унутар ефахМалах тада затвара диск са оловом и сцена је додатно обогаћена доласком још два женска бића. Да би их видео, Захарија мора још једном да погледа горе (Зах 5: 9): а на крилима им је био ветар151


Дакле, ове две летеће жене ... Подигли су ефу између земље и неба. Дакле, након летећег цилиндра, Захарија види кутију или контејнер са оловним откривачем (замком?) Који се отвара и приказује жену која седи унутра; затим види двоје жена како лете и подижу у ваздух овај неидентификовани „објекат“. У овом тренутку пророк пита куда га воде и малхакхансверс (Зах 5.11): 152 Да јој сагради кућу у земљи Сцинар и тамо ће бити припремљено на свом месту. Овај неидентификовани објекат, у којем се налази жена, стиже у летењу, подижу га два летећа женска бића и одвози у земљу Сцинар, где ће бити земљиште - останите - на платформи која је у међувремену припремљена. Да ли сумњамо да ли да га зовемо НЛО или Неидентификовани летећи објекат у његовом прецизном значењу? Још једна занимљивост је да је Сцинар термин који се користи у Старом завету за идентификацију земље Сумера. Стога имамо директан однос ових предмета и летећих бића са земљом која их је видела да су на првом месту, која их је угостила и одакле су се преселили: земља Чувара, летећи „богови“, АНУННАКИ, они који су сишли с неба на Земља. Изванредна случајност међу летећим машинама, бићима која их воде и земљом одакле су дошли! Летеће кочије Тада Захарија говори о томе да треба гледати горе и тиме сведочи о још једном изванредном догађају (Зах 6: 1 и даље): 153 Четири кола која су излазила између две планине, а њихове планине биле су бронзане планинеПророк нам говори о четири кола која су излазила између два горја (куле, силоси, рампе?) Несумњиво направљена од метала. Сваку кочију возили су „коњи“ разне боје и малах објашњавају да су то четири „небеска ветра која настају стајањем пред [присуством] Господара целе Земље“ (Зах 6: 5). Они се крећу у правцу све четири главне тачке: малах који говори с наредбама пророка (Зах 6: 7) да покривају целу земљу (земљу) као својеврсно извиђање. Занимљиво је да исти стих описује четворојекте као „црвенкасте“: дефиниција се може односити или на метални сјај или можда на погонски систем? Очигледно је да немамо извесности, али референца на боју била је несумњиво значајна.

                                                                                            

                                                Треће (и последње!)
                                      Кратко Закључно разматрање

Ово је дословни превод Захаријиних визија који описује летење154 предмети разних врста: цилиндар дугачак 30 стопа и широк 15 стопа предмет који садржи жену, две летеће жене које се крећу према земљи Сумера и четири кочије израњају између два висока вертикална метална елемента. Нема потребе за додатним коментаром, али питамо се да ли се ово битно не подудара са Шумеровим причама које описују Анунаке који се крећу кроз небо на својим летећим машинама попут оних који се, уочи Потопа који омета Земљу, сретну на пољу слетања, седну на небеске чамце и остану на сигурном док посматрам цео догађај ...). Да ли су летеће машине коришћене за бекство од катастрофе исте као оне овде ослабљене које су видели пророци? Не можемо то са сигурношћу рећи, али не можемо се ни претварати да не знамо; не можемо одбацити легитимна питања која наша радозналост поставља уверљиво; такву конкретност не можемо избрисати пуштањем у непознати свет визија или снова. Не можемо занемарити потезом оловке или догматском педантношћу оно што су ови аутори желели да запису у меморију. Не можемо заборавити да је горе поменути Раши из Троје говорио да се речи Старог завета могу тумачити са седамдесет различитих значења, али сигурно постоји „оно што мора да постоји“: оно дословно. А овде је дословно значење невероватне јасноће ... Јасноћа која радознало подсећа на то шта би се догодило у случају путовања извршених у складу са теоријама физичара ВЈ Вон Стоцкума, Френка Типлеранда и Алана Волфа, што се може сажети на следећи начин: Цилиндар (тхемегхиллах) ствара моћан простор-време основа коју користе други летећи објекти (меркавотс) за путовање дугим путањама. Прилично атрактиван меч.155 Слика 6 Летећа кола Мегхиллах-а и Зецхариах-е.25У овом случају смо се позабавили у књизи Ресинрецтион Реинцарнатион - Фаблес утјешна стварност? (Представљено испод овог тома), испитивано у светлу његове употребе у Јеванђељима да би се показало да је ово доктрина реинкарнације.156


                                           9 (асаф-ле мизмор)
                                              Елохими умиру!

У овом поглављу ћемо анализирати библијски псалам 82 (83). Овај Псалам саставио је Асаф, син Беркиаху, потомак Гершома, Мојсијевог елдестона. Асаф је живео у доба Давида и био је шеф једне од раних група музичара који су директно зависили од суверена; овај важан положај омогућавао му је да седи са краљем. Додељен му је дванаест псалама, писаних током владавине Језекије (ВИИИ век п. Н. Е.). Левити, припадници свештеничког племена, хвалили су Јахвеа „речима Давида и Асафа видиоца“. Дакле, Асаф је био човек који је заузимао истакнуто место, близу центара моћи и управљања знањем; човек који учи, посвећен детаљном испитивању древних текстова и саставу похвалних песама. Заслужан је за овај Псалам који укључује запањујућу, прилично загонетну изјаву. Песма садржи опис скупа „Богова“, којим председава онај ко огорчава остале због неприхватљивог понашања у управљању њиховом моћи над људима. Чини се да чита - као и у другим деловима Старог завета - транскрипцију сумерска прича, опис једног од многих састанака током којих су Анунаки делили моћ и правду на територијама157 додељени им.Сумеријске паралелеСаборска форма и потреба да се влада правично налазе занимљиви записи међу Сумеранима: 1. Што се тиче парламентарних структура, чини се да се око 3000 пне појавио у граду Урук (библијски Ур или Ерек?) Појавио се први облик структуре који се састојао од две „просторије“ сазване да би се расправљало о томе да ли се иде у рат или не.2. Позивајући се на потребу вођења „добре владе“, овај Псалам помиње изванредно понашање сумерског краља по имену УРУКАГИНА (2600 - или 2300? - п.н.е.). Урукагина, није био вољан да толерише било какве злоупотребе моћних снага тог периода, реформисао је правни систем за који се тврдило да га је директно наредио „Бог“ НИНГИРСУ. Урукагина је био краљ / гувернер града Лагаша у Мезопотамији и прославио се својим реформама против корупције и мерама предузетим у корист нижих слојева. Изузео је удовице и сирочад од опорезивања; наплатио је граду дужност плаћања трошкова сахране; присиљавао богате људе да користе сребро за куповину са сиромашнима; а такође је одлучио да људе не може натерати да продају своју имовину против њихове воље. Његов кодекс познат је и по пажњи посвећеној положају жена које су имале значајне користи у погледу грађанског и социјалног признања. У раним стиховима Псалама 82 (83) каже се да Елохим седи у сабору Ела (јединствени облик је овде се користи за означавање врховног „Бога“) и изговара његову реченицу у присуству других Елохима, његове колеге су очигледно нижег ранга. Тако да имамо неке „Богове“ који учествују у скупштини коју је сазвао Ел, врховни Лорд. Елохим који председава састанком позива своје „колеге“ да поштују 158 правду и укорава их јер изричу неправедне пресуде и на страни су злих. Подсећа их на дужност да бране слабе, сиромашне и сироче, да се брину о неимаштима и укратко да испуњавају правила која су АНУННАКИ диктирали менаџерима моћи које су поставили. После ових позива, уредник уводи лични рачун, који подразумијева да ови Елохими „не разумију, не могу разумјети“, а затим предсједавајући ступа на ријеч да би у одсјечном и пријетећем тону рекао (стихови 6-7): Рекао сам да сте ви Елохим и синови највишег Господа (онај који је веома висок) и ви ћете сигурно умрети као Адам и као један од глава пашћете159

Баш тако! Елохимима - чак и Елохимима - је суђено, пре или касније, тодие! Они то сами кажу. Ко председава скупштином, ово каже да би их подсетио да чак и ако су Елохими или Господари одозго, немају никакво посебно право или изузетну привилегију. Свакако, они су господари, они на власти, чувари. Још једном се сећамо речи Сумера, „земље чувара“ и Нетеруа, „чувара“ раног Египта. Важно је напоменути да их овај статус не чини битно другачијима од њихових створења; не смеју заборавити да су и они смртни и пролазни, управо као представник света који су сами поставили! Тада, без алтернативних тумачења или измишљених претпоставки, врло једноставно и јасно: Елохими умиру као и сви АДАМС! Долази као није изненађење за свакога ко претпоставља да би АНУННАКИ / ЕЛОХИМС могао имати дуг живот - невероватно дуг у поређењу са земаљским циклусима; јер је било мерено на НИБИРУ-овим орбиталним циклусима - али да су, као људи направљени од месне крви, и њима требало да умру. Једноставно је запањујуће да Библија тако говори! У овом тренутку, требали бисмо препознати, без икаквих више сумњи да СТАРИ ЗАВЕТ КАЖЕ ДА БОГ УМИРЕ попут СВИХ других људи! 160

Calendar
«  December 2022  »
SuMoTuWeThFrSa
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Site friends
  • Create your own site


  • Copyright MyCorp © 2022
    Free website builderuCoz