Thursday
2024-05-09
9:41 AM
Welcome Guest
RSS
 
My site
Main Registration Login
Blog »
Site menu

Our poll
Rate my site
Total of answers: 59

Statistics

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Login form

Main » 2023 » June » 25 » ПАСХА ЈЕ БИЛА НА ПОЧЕТКУ 14. НИСАНА (Nastavak 3)
5:49 AM
ПАСХА ЈЕ БИЛА НА ПОЧЕТКУ 14. НИСАНА (Nastavak 3)

ГЛАДОСТ КАСНЕ ПОПОДНЕВНЕ ПАСХЕ

Касно поподне 14. дана је период од око 15:00 до око 18:00. Проучавали смо јеврејску тврдњу да су првобитно пасхална јагњад наводно убијена између око 15:00 и заласка сунца.

Поред доказа у Талмуду које смо управо испитали, постоји још један проблем са касном 14. Пасхом. А тај проблем је следећи:

Потпуно је апсурдно тврдити да би Свемогући Бог наредио да се било шта започне у завршним сатима 24-часовног дана !

Цела идеја која лежи у основи овог учења открива потпуни недостатак разумевања Божјег ума , како Бог планира, размишља и расуђује!

Бог поседује време! И Бог никада не чека да се дан скоро заврши, пре него што захтева да се неке симболичне радње изврше у последња 2-3 сата тог дана. Пасхална животиња је симболизовала жртву коју је Исус Христ принео у наше име. Павле је истакао да је Исус Христ био наша Пасха (1. Коринћанима 5:7). И нема шансе да Бог допусти да прође више од 75% 14. дана пре него што захтева да се животиње за Пасху убију.

Када Бог нареди ствари које имају симболички значај да се ураде, онда ће Бог наложити да се те ствари ураде у једном од два могућа времена:

1) На почетку 24-часовног дана, што значи убрзо након заласка сунца .

2) На почетку дневног периода дана, што значи рано јутро .

Овај приступ је да се избегне да било шта умањи оно што је Бог заповедио за тај одређени дан. Ништа не може доћи испред онога што Бог има на уму за одређени дан.

Када узмемо у обзир дан који је Бог изабрао за Пасху да буде убијен, онда је апсурдно веровати да бисте могли да проведете први део тог 14. дана: гледајући филм или чак одласком на забаву почетком 14. ( тј. после заласка сунца у ноћи 14. пре него што је Пасха наводно убијена следећег касног поподнева), затим одиграјте партију голфа ујутру (рани дневни део 14.), па идите на пецање на пар сати около. подне (тј. од подне до 14:00), пре него што око 15:00 почну да се спремају за клање пасхалног јагњета можда око 16:00 или 17:00 часова.

То је сценарио за касно поподне 14. Пасху .

Шта ћете радити у сатима 14. пре него што буде потребно извршити Божија упутства?

Схватите да не постоји ништа свето, посвећено или посвећено у било ком временском периоду 14. дана пре него што је требало да се донесе Пасха. Дакле, ако је постојао период од 14. дана који је претходио доношењу Пасхе, онда том претходном периоду Бог није дао никакав посебан статус, па је стога доступан за филмове и забаве и играње голфа и пецање итд.

Време пре него што било које од Божјих упутстава треба да се изврши је потпуно по вашем сопственом нахођењу. Они који заговарају касну поподневну Пасху не разумеју веома основну поенту о Божјем уму.

Када је Бог одабрао 14. дан 1. месеца за Пасху, онда нам за тај дан Пасхе Бог не даје никакво дискреционо време пре него што се Пасха обави !

Дискреционо време пре одржавања Пасхе би потпуно одвратило и умањило значај тог дана. 14. дана никако не може постојати дискреционо време (за журке, голф, итд.) пре него што се обави Пасха. Такво дискреционо време пре Пасхе би представљало увреду за Исуса Христа, што би имплицирало да постоје неке ствари, попут забаве, филма или голфа, које би могле да имају приоритет над (тј. да дођу временски пре) жртву Исуса Христа која би бити донети касније тог истог 14. дана. Те ствари су могле да се ураде 13. дана, да. Али ни у једном делу 14. дана пре него што је требало да буде Пасха.

Након што је жртва Исуса Христа примењена на људе који се кају, да . Онда може постојати дискреционо време, јер оно што је Бог заповедио за 14. дан је узето у обзир. Али никада пре него што се принесе жртва Исуса Христа у наше име, не може постојати дискреционо време 14. дана.

Када је Пасха обављена на почетку 14. дана, онда је преузет значај тог дана . И онда нема даље симболике коју треба испунити тог дана. Дакле, не постоји симболика везана за дневни део 14. дана који следи након Пасхе.

И тако је тај дневни период после Пасхе заиста „време по вољи“ које можемо да користимо како желимо, без значајних ограничења, пре него што Свети дан почне са заласком сунца, почетком 15. дана (тј. још увек можемо да купујемо, рад итд.). Тај дневни део 14. дана не носи никакву специфичну симболику, а није ни „свето време”. У пракси, то је време да се побринемо за било какво коначно брисање наших домова, а такође и за припрему хране за Свети дан, пре него што Свети дан почне са заласком сунца.

Дакле, ако Бог не жели да нам да било какво дискреционо време пре него што извршимо Божије инструкције за Пасху (пошто новозаветна времена то подразумева узимање новозаветних симбола за Пасху), онда Бог мора да постави упутства за Пасху да се изврши почетком 14. дана .

И то је управо оно што је Бог учинио.

Људи који тврде да је првобитна Пасха наводно одржана касно поподне 14. дана имају нека озбиљна питања на која треба да одговоре, у потпуном одсуству икаквих инструкција од Бога о томе како да користимо 20+ сати 14. који наводно претходе време када је требало да се убију пасхална јагњад.

Размислите о томе сами. Који је тобожњи разлог за чекање до последња три сата у дану пре него што се изврши изузетно важна Божија упутства? Да ли бисте очекивали да Бог даје упутства за последња 2-3 сата на крају дана? Или бисте очекивали да Бог даје упутства прва 2-3 сата на почетку дана?

Да бисте разумели овај конкретан разлог зашто првобитна Пасха није могла да буде заповедана за касно поподне 14. дана, не морате да се окрећете неком конкретном Светом писму. Само треба да разумете ум Божији.

Свако друго поштовање које је Бог заповедио почиње са заласком сунца, почетком дотичног дана!

Тако:

1) Бог од нас очекује да светкујемо суботу од заласка сунца у петак увече.

2) Бог од нас очекује да славимо сваки Свети дан од заласка сунца на почетку дана па надаље.

3) У Левитској 23:32 Бог нам каже: „... од вечери до вечери славите своју суботу“. Овај принцип се примењује на свако појединачно обележавање у години , било да се ради о недељној суботи, било да је реч о годишњим Светим данима, или било да је у питању „дан кошења категорије бр. 1“ који је Пасха (за објашњење „категорије #1 покошен дан" погледајте мој чланак "Сви дани које треба да посматрамо у години").

Потпуно је чудно закључити да за Пасху Бог наводно нема упутства која се односе на првих 20+ сати тог дана .

Упутства за Пасху почињу са заласком сунца, као што свака друга инструкција за годину почиње заласком сунца. И наравно, управо то показује извештај у Изласку, да је Израел требало да слави Пасху између заласка сунца и потпуног мрака, односно у периоду који називамо „сумрак“ или „сумрак“, на самом почетку дана.

Зато немојте да вас заварају људи који тврде да је Израел славио Пасху касно поподне у Египту. То није начин на који је Бог икада дао инструкције свом народу, да треба да прође 20+ сати у дану пре него што треба да делујемо по неком упутству од Бога.

Нема шансе да би Бог дао поуку касно у току дана за догађај величине Пасхе.

Сама помисао је чиста глупост!

Упоредо са овом тачком је и чињеница да ниједна Божија упутства не прелазе два узастопна дана . Тако не функционише ум Божији! Када се активност започне једног дана, онда се и она мора завршити тог дана.

Убијање пасхалних јагањаца само по себи није била потпуна активност! Пошто су убили јагње, Израелци нису могли само да оду и кажу: сутра ћемо урадити следећи део. Цела церемонија Пасхе састојала се од два веома различита дела, једне церемоније са два међусобно зависна дела.

Први део је био да су Израелци морали да убију пасхална јагњад.

Други део је био да су тада морали да пеку и једу месо тих јагњади.

Сада су јеврејски обичаји у новозаветна времена стављали убијање јагањаца у касне сате 14. дана. И ставили су печење и јело у ране сате 15. дана. То значи да је њихово обележавање Пасхе трајало два различита дана.

Тако Бог не ради!

Све што је повезано са Пасхом (тј. убијање, печење, јело и одлагање било каквих остатака) мора да се деси истог дана, на основу начина на који Бог броји дане (тј. од заласка до заласка сунца). Ако је било који део заклане пасхе и даље остављен следећег јутра, али и даље у истом 24-часовном дану, онда је требало да буде „спаљен у огњу“ тог дана (видети Излазак 12:10). Божја намера са овим упутством у Изласку 12:10 је врло очигледна да цео процес Пасхе треба да се изведе и заврши једног одређеног дана, 14. дана.

И не остављајте ништа од тога до јутра; а што остане од тога до јутра спалићеш огњем“ (Излазак 12:10).

Принцип овог стиха спречава да се цео процес Пасхе распореди на два одвојена дана, што су Јевреји радили. Данас, у наше доба, Јевреји заправо не раде ништа 14. дана; данас су све њихове активности 15. дан. Данас су тотално одбили 14. дан! А то су људи на које желите да се угледате када је 14. дана убијена Пасха?

Када видите да се једна од најважнијих активности током целе године (тј. Пасха) простире на два узастопна дана , онда би то требало да зазвони у вашем уму. То није нешто што би Бог урадио.

Подаци које сам изнео из Талмуда и из јеврејских превода Старог завета објективни су доказ да се Пасха десила почетком 14. дана. Ова тачка овде (у вези с тим како Бог ради ствари) је само представљена као додатни доказ за оне који разумеју како Бог ради и како мисли и размишља. За оне који не разумеју Божији ум ово није ништа друго до моје лично мишљење, приложено јасним талмудским доказима који су раније представљени.

Погледајмо неке додатне библијске доказе.

 

БИБЛИЈСКИ ДОКАЗ

Погледајмо редослед догађаја који су се одиграли када је Израел славио Пасху у Египту. Ево шта имамо:

1) Излазак 12:6 = требало је да закољу пасхална јагњад "између две вечери", односно у сумрак, као што смо видели чак и у Талмуду.

2) Излазак 12:7 = требало је да ставе крв на своје довратнике.

3) Излазак 12:8 = требало је да једу печено месо ноћу . Био је мрак .

4) Излазак 12:11 = требало је да једу са духом страха и стрепње због онога што ће Бог ускоро учинити ... убити египатског првенца. „У журби“ је груби погрешан превод, што сам објаснио у другом чланку на својој веб страници.

5) Излазак 12:29 = у поноћ анђео смрти је убио египатског првенца.

6) Излазак 12:22 = нико од Израелаца није смео да изађе из својих кућа до јутра . То значи да не излазите пре зоре.

7) Излазак 12:31 = ово упутство је било за народ, али се није односило на Мојсија и Арона, које је фараон позвао у неком тренутку доста после поноћи , вероватно негде око 3:00 ујутру. Није било катранских аутопутева, нема аутомобила, нема електричних уличних светиљки, нема телефона. Све што су имали је био пун месец. Мојсије и фараон нису баш били „комшије“. Тако су Мојсије и Арон отишли ​​до фараонове палате, неколико миља ходајући ноћу. За ово је требало времена.

8) Након што је последњи пут видео фараона, Мојсије се вратио неколико миља назад до Израелаца. Тада је већ било рано , а Мојсије је окупио старешине и наредио им да спремају народ да напусти Египат. С дневним светлом им је било дозвољено да изађу из својих кућа.

9) Излазак 12:37 = било је 600.000 Израелских мушкараца и једнак број жена, плус деца, што је укупно чинило преко 2.000.000 Израелаца.

10) Старешине су саопштиле упутства свему народу. Тада је већ било рано јутро и сви људи су изашли из својих кућа.

11) Излазак 12:33 = током раних јутарњих сати египатски народ је молио Израелце да оду, помажући им на сваки могући начин да брзо оду.

12) Излазак 12:35-36 = током тих јутарњих сати после Пасхе, Израелци су „ покварили Египћане “, узимајући им злато и драгуље и лепу одећу, итд. Ово је оно што је Бог рекао Мојсију унапред, још у Изласку 3: 22. Замислите милион пљачкаша у нередима у Њујорку или Лос Анђелесу. Колико би им требало да добију сав плен који су желели? Милиону људи би требало неколико сати да опљачкају. Поента је у томе да је размажењу Египћана било потребно неколико сати да Израелци сакупе око себе све што су желели од Египћана. Очигледно су то радили током дана.

13) Излазак 12:37 = тада су почели да се окупљају у Рамзесу. Колико је времена потребно да се 100.000 људи уђе на фудбалски стадион? Дакле, колико би дуго требало да се 2.000.000 људи са свим њиховим овцама и говедима и робом коју су узели од Египћана окупе у Рамзесу? Колико вам треба да спакујете аутомобил када одете на Гозбу са женом и троје деце?

Ако би 250.000 људи долазило на окупљалиште у Рамзесу сваког сата, или преко 4.000 људи који би долазили сваког минута, и даље би требало осам сати да 2.000.000 људи стигне тамо.

Не скупите 2.000.000 људи за 60 минута, а камоли све њихове домаће животиње и мала колица. Заборавите холивудску верзију егзодуса, где се око 200 људи мучи уместо 2.000.000.

Поента је у томе да је потребно много сати да 2.000.000 људи било шта уради заједно. Тако се касно поподне око 2.000.000 људи окупило у Рамзесу. Били су спремни да Мојсије да упутства.

14) Поновљени закони 16:1 = Док сунце залази, Мојсије даје упутства да крену напред, показујући им којим путем да иду. Потребно је више од два сата да последњи од тих 2.000.000 људи пређе преко стартне линије, такорећи. То би било више од 16.000 људи са овцама и козама које би сваког минута прелазиле стартну линију пуна два сата. Прошло је дубоко у ноћ пре него што су последњи Израелци прешли стартну линију за напуштање Египта. И тако нам је речено да су напустили Египат „ноћу“ .

15) Поново Излазак 12:37 = 2.000.000 људи је започело пешачење од око осам миља од Рамзеса до Сукота. Шетали су ноћу по пуном месецу.

16) Да резимирамо, ево свега што се догодило откако је Пасха убијена 'између вечери': Израелци су одвојили неко време да испеку животиње, поједу их, остану у својим кућама док је анђео смрти пролазио, остали у својим кућама до јутра, онда су им били потребни сати да размазе Египћане, требало им је више сати да спакују своје ствари, прошетали са 2.000.000 других људи до места окупљања, а када је поново била ноћ, почели су да ходају осам миља од Рамзеса у Сукот.

Дакле, који је дан био када су кренули из Рамзеса?

Ако верујете у Пасху касног 14. дана , са јелом Пасхе у ноћним сатима 15., онда Израелци никако нису могли да започну своју шетњу од Рамзеса до Сукота пре ноћи која је почела 16. дана . Да будемо сасвим јасни: по овом сценарију, Израелци би јели своју пасхалну јагњад током ноћи 15., што је оно што религиозни Јевреји раде данас (тј. једу своју Пасху 15.).

Али у Египту то није било могуће јер нам Библија каже да су они почели да напуштају Египат ноћу 15. дана . „Ноћу“ се односи на почетне сате 15. дана. Као што нам бројеви 33:3 говоре:

И отидоше из Рамзеса првог месеца, петнаестог дана првог месеца ; сутрадан после Пасхе изиђоше Израиљеви синови са високом руком пред свим Египћанима. (Бројеви 33:3)

Израз „ сутра после “ је превод хебрејских речи „мин мохоратх“. Овај хебрејски израз не значи „јутро после“. То заиста значи " сутрадан " или " наредног дана ".

Јутро после “ обележавања Пасхе је и даље 14. дан, јер ће се 14. дан завршити тек заласком сунца те вечери. Али „ дан после “ обележавања Пасхе је 15. дан, било да је сумрак или ноћ, или јутро или поподне. Ако је „дан“ после Пасхе, онда то може бити само 15. дан. То нам говори хебрејски текст. Нису могли изаћи ујутру после Пасхе . Изашли су на „ дан после Пасхе“.

Размислите поново о Изласку 12:22.

И узмите свежањ исопа, и умочите га у крв која је у посуди, и ударите надвратник и два бочна стуба крвљу која је у посуди; и нико од вас неће изаћи на врата своје куће до јутра (хебрејска реч је „бокер“). (Излазак 12:22)

Сада неки јеврејски научници могу дефинисати „бокер“ као почетак после поноћи. Али Библија не подржава ту измишљену дефиницију. Краљ Давид је употребио реч „бокер“ непосредно пре своје смрти, када је написао:

И биће као светлост јутра ("бокер"), када сунце изађе, чак и јутро ("бокер") без облака ; као нежна трава која извире из земље јасним сјајем после кише. (2 Самуилова 23:4)

Која је библијска дефиниција „бокера“? То је „ када сунце излази “. Колико је то једноставно? Тврдња да „бокер” почиње у поноћ је изопачење истине. Краљ Давид је дао очигледно значење за "бокер". Додати израз „бокер без облака“ показује да се очигледно значење односи на прелепо ведро небо при изласку сунца.

Ко тврди да "бокер" почиње у поноћ, није истинит. То значи да вера у касну 14. Пасху захтева да се верује у лаж.

Да се ​​вратимо на Бројеве 33:3, ово Свето писмо јасно показује да је ноћ када су Израелци почели да се удаљавају од Рамзеса ка Сукоту била рани део 15. дана. Било је то време које обично идентификујемо као „ ноћ коју треба много посматрати “.

Дакле, људи који верују у Пасху касног 14. дана имају народ Израела да једе своја пасхална јагњад у исто време када нам Бројеви 33:3 говори да су људи у ствари почели да напуштају Египат.

Сви догађаји које смо горе навели могу се уклопити у слику само ако је Израел славио Пасху на почетку 14. дана , периода који се назива сумрак или сумрак. И то је оно што смо такође већ сакупили из цитата из Талмуда које смо погледали.

Ако су Израелци наводно јели пасхалну јагњад у раном делу 15. дана, онда никако нису могли да остану у својим кућама до дана, а након тога су такође почели да напуштају Египат „по ноћи“ 15. дана. Нису могли да поједу Пасху и почну да излазе из Египта исте ноћи.

Редослед догађаја, како је забележен у Старом завету, могућ је само за Пасху која је убијена и поједена пре поноћи 14. дана .

Погледајмо сада име које је Бог дао овом догађају.

 

 

 

Views: 51 | Added by: bibleboy | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]
Calendar
«  June 2023  »
SuMoTuWeThFrSa
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Entries archive

Site friends
  • Create your own site


  • Copyright MyCorp © 2024
    Free website builderuCoz